ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

هفته پیش رو

سلام

شب هنگامه و نشستم رو میز اشپزخونه و قصد دارم دو سه تا پیش نویس و نامه اداری بزنم و وسطی هم نشسته داره سبزی خرد می کنه.

کارایی که هفته پیش رو باید انجام بدم رو روی برگه کاغذ نوشتم. دفترچه یادداش بزرگم تموم شد و هنوز دفتر جدید نگرفتم. قرار گذاشتم با خودم که تاریخ و ساعت جلساتمو تو گوشیم بنویسم و به محضی که جایی دعوت میشم همون موقع وارد گوشیم کنم که یادم نره.

.

امروز برا نهار کله ماهی پختم! از سفر اهواز که ماهی خریده بودم گفته بودم کله یکی از ماهی های بزرگ رو برام بزاره تو یخدان که گذاشته بود و همون رو به روش قلیه ماهی کردمش خورشت و چون گوشت ماهی نداشتیم یه دونه تن ماهی انداختم توش. خوشمزه شد.

.

بزرگه طبق معمول بشدت سرما خورده و همیشه این جور مواقع من براش سوپ سبزیجات بار می ذاشتم و ابمیوه می گرفتم و ویتامین درمانیش میکردم و حالش کلی خوب میشد. ولی الان نیستش که اینکارا رو براش بکنم فلذا حالش بهتر نشده از چن روز پیش!

.

با وسطی همچنان معتقدیم که بزرگه خودشو بدبخت کرد و بابتش همیشه غصه دارم.

.

چنتا حرکت ورزشی پیدا کردم تو سایتای داخلی برا اسکولیوز. شاید از امشب انجامش بدم و البته میخام تو یوتیوب و اینام بگردم دمباله ویدیوی خوب .

.

تو استوری صفحه کاریم عکسه کیان رو گذاشتم و یونیسف رو هم منشن کردم . نمیدونم یونیسف کی میخاد به وضعیت کودکان و نوجوانان ایران ری اکشن نشون بده؟! اگر ری اکشنی نشون نده دیگه به یه سری چیزا مبنی بر اینکه دست برخی ها با ظالمان در یک کاسه هست مطمئن میشم. البته الانم تقریبا مطمئنم ولی اونموقع دیگه ایمان میارم!

.

بشدت دوست دارم که خودمراقبتی کنم  که درست پیر بشم!

.

امیدوارم هفته خوبی داشته باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد