ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

بسیار دلم گرفته

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه ... من که حاله دلم بده. انقدری بده که هر دو هفته یه باری پری میشم!! نمیدونم چم شده.

نگرانم... استرس دارم....از زندگی لذتی نمیبرم...و و و

.

یه بچه گربه دو هفته پیش اومد جلو پام. داشتم از تاکسی پیاده میشدم که دیدم تو باغچس. پرید رف زیره ماشین و کم مونده بود  ماشین از روش رد شه. چشماش نیمه کور شده بود و پره عفونت. یه اقای مهربونی کمک کرد و گرفتش و گذاشتمش تو کارتن و بردمش دکتر. 5 روز بستری بود. روز اول بوی شدیده عفونت میداد و گوشه لبش کنده شد !! عفونت باعث شده بود نکروز بشه.  دیه چند روزی اوردمش تو حیاط خونه و طفلک همش کز میکرد یه گوشه. چهار روز پیش اجازه داد نازش کنم و دیدم باز چشماش بد عفونت داره. زنگیدم دکتر و دوباره بردمش منتها دیگه بستری نکرد. فقط سه روز و هر روز یه مرتبه بردمش برا تزریق و یه قطره چشمی هم بهم داده که هر روز میچکونم تو چشمش. فعلا که خوبه و امیدوارم دوباره عفونت نکنه چشاش.

.

کلی کار رو سرم ریخته طبق معمول . تازه دیروز فمیدم باید ده روز اول هر ماه یه خوداظهاری بکنم تو یه سایتی و انجامش ندادم :( آتو دسته دشمنا که از کارم ایراد بگیرن. ماه دیگه باید حواسم باشه که جبران کنم.

.

دلم مسافرت می خواد. دلم یه سری چیزایی می خواد که امکان رسیدن بهشون نیست! چکار کنم؟ :)

.

چاق شدم اساسی. یکم دیگه غفلت کنم میشم همون دختر چاق سابق. سعی میکنم مراعات کنم. دسته خودمم نیس. از اعصابمه. باید رو خودم کنترل داشته باشم.

.

دیگه همین دیه! دو تا صورتجلسه بایس تنظیم کنم. برم ببینم چ جوریاس...فعلند