ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

شرح حال

سلام

یادم نیس اخرین بار کی نبشتم برا تون

گفتم بیام یه خبری از خودم بدم و برم

کانال تلگرامیه کاریمو فعال کردم و وقتم رو میگیره حسابی.

340 تا بیشتر ممبر نداره و دوس دارم ممبراشو بیشتر کنم ولی نمیدونم چ جوری :(

کسی سررشته داره در این مورد؟ ممبر فیک هم نمیخام!

.

این روزها دلتنگ مامانم میشم. اون روز دوباره تو خواب دیدمش بعد مدتها. حالش خوب بود.

.

تحمل وسطی برام سخته و دوس داشتم تنهای تنها میبودم و خب قاعدتا قرار نیس من به همه چیزایی که دوس دارم برسم :)

.

میخاستم برنامه کنم برم سفر مث پارسال . ولی حیفم میاد هزینه کنم! انقدر همه چی گرونه!!! هتل ارزونترینش شبی 700-800 تومن! چه وضعشه عاخه

.

میخام سر تا پای خونه رو تمیز کنم. یه بخار شور هم باید بخرم. البته احتمالا بزارم بعد سفر خالم اینا انجام بدم تمیزی رو. بیان کثیف کنن برن بعد تمیس کنم. تمیزگی از جنس طهارت گرفتن میخام انجام بدم! اگه اینکارو بکنم خیلی از خودم راضیم... خیلی.

.

گیلاسای درخت گیلاسی که مامیم کاشته بود چیدیم و به همه همسایه ها و یکی دو نفر از دوستای مامانم دادیم. یه سه هفته پیش اینا. منتها دستمون نمیرسید به اون بالاها. پنشمبه گذشته یه کارگر گرفتم و شاخه های درخت رو حسابی حرص کرد و الان درختمون نصف شده اندازش. همه گیلاسهای باقی مونده رو هم چیدیم و یکمش رو شربت درست کردم که البته امروز دوباره باید بجوشونمش و توش شیکره بیشتری بریزم! شیکر هم  گیر نمیاد خاکه قند باس بریزم.

.

دیگه چی بگم؟ چی می خاین بدونین بگید با بگم :)