ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

نوروز 1403

سلام

قبل هر چیز نوروز رو به همه تبریک می گم و امیدوارم امسال سال خوب و پربرکتی برا هممون باشه و از غم و بیماری و غصه و ناامیدی و بقیه چیزهای بد به دور باشیم. آآآآآمین

.

اسفند ماه برای من ماه بسیار سنگین و پرکاری بود. دو تا جلسه مجازی ارزیابی سنگین داشتم و یه جلسه بازدید میدانی که ارزیاب ها از تهران اومدن برا ارزیابی. در تمام طول ماه تا بیستم در حال دویدن و کار و استرس بودم و برا  همین نهم اینا بود که فک کنم سرما خوردم و با حال سرماخوردگی کلی پیتیکو پیتیکو کردم. دلیل سرماخوردگیمم این بود که اولا چند شب پشت سر هم ساعت سه و چهار و اینا خوابیدم بخاطر کارام و سرمم گذاشتم سمت پنجره و همونجا باد خورد بهش و سرما رو خوردم. یادمه بشددددددت هم هوا یخبندان شده بود اون چند روز.

.

بیستم که رد شد و با موفقیت هم رد شد رسیدیم به 23 که تولدم بود. دیگه من از روز قبلش خریدامو کردم و برنامه ریختم که کیک تولدمو برا اولین بار خودم بپزم. قبلا چند باری برا بقیه پختم ولی برا خودمو دفعه اولم بود که می پختم.

چارشمبه سوری هم بود و روزه هم نبودم چون خاله پری مهمان بود. خلاصه که تا هشت شب طول کشید و فرمون هم خرابه و با اعمال شاقه یه کیک پختم و سه لایه ای کردمش و خامه و شکئفه و فلان و بسیار خوشگل و خوشمزه شد.

گذاشتمش تو پیجم و کلی هم تبریک تولد گرفتم و خوشال شدم.

.

از 24 به بعد هم افتادم رو خونه تکونی که البته سبک انجامش دادم و فقط در حد جاروی اساسی و منظم سازی خونه بود. دیگه اخرای اسفند با روزه همه کار می کردم که واقعا سخت بود .

.

روز اخر سال هم رفتم با وسطی در یکی از اماکن شهرمون و برا یه کلیپ سفره هفتسین برا پیجم فیلمبرداری کردم و بعدم رفتم خرید تاااااااااااا ساعت پنج اینا.

اومدم خونه و یه سری کار کردم و کلیپمو ساختم و تو پیج گذاشتم و دیه اخرین کارامم کردم و ساعت دو نصفه شب بود که دسشویی و حموم رو شسته بودم و حموم کرده بودم و پریدم تو تخت و خوابیدم تااااا ساعت 4.

دیگه 4 پاشیدم و سفره مو هم از شب قبل انداخته بودم و سحری خوردم و کمی نماز خوندم و نماز حاجت و اینام سر سفره خوندم که هیچ وقت قبلا این کارو نکرده بودم. تبریک و تبریک بازی و سال هم تحویل شد و تمام.

دیه هفت و نیم صبح اینا بود که رفتم گرفتم خوابیدم تا 12 و یک ظهر!

و این بود شرح حال من از اخرین روزها و ساعات سال.

.

الان یه جلسه مجازی دارم زودی برم که دیر نشه...

بوس به همه تون و دوباره سال نوتون مبارک و طاعاتتون قبول.

منو ازدعاهاتون فراموش نکنید

 

ب

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار جمعه 17 فروردین 1403 ساعت 13:54 https://likespring.blogsky.com/

سلام ملی جونممممممم
خوبی دورت بگردم؟
سال نو مبارک.منو یادته؟بهارم...
دلم برات تنگ شده
روح مادرت شاد.خیلی ناراحت شدم وقتی خوندم
خدا رحمتشون کنه.

سلام بهار
تو برگشتییییی
چه با حال
خدا عزیزانت رو حفظ کنه ...
ممنون که دوباره اومدی

ندا الف شنبه 11 فروردین 1403 ساعت 16:41

اره جونم پیجتو بده بیایم بلایکیمتقلب:

باشه حتما

آفرین شنبه 11 فروردین 1403 ساعت 05:17

سلاااام
چ پست نوروزی و بهاریِ قشنگی
حال و هواش همون قدر زنده، تازه و با نشاط بود
تولدت پساپس مباااارک ملی جون؛ تندرست و شاداب، قوی و تلاشگر، موفق و رو ب جلو باشی عزیزم
عید نوروز و سال جدیدت هم مبارک باشه ؛ پر باشه برات از طراوت، سبزی و خرمی و کلی اتفاقات خفن و عالی
یه عالمه ماچ بهت

سلام افرین جونم
مرسی عزیزم
با نشاطی از خودته
ممنونم بابت تبریک
سال جدید رو برات سال بهترینها ارزو میکنم و الاهی که به هر چی میخای امسال برسی
قوبونت

ندا الف جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 01:10

به به ببین کی اومده
تولدت با تاخیر هزاران بار مبارک باشه الهی سال جدید برات سرشار از سلامتی و موفقیت باشه
ما که پیجتو نداریم همین جا مجبوریم تبریک بگیم


ممنونم ندا جون مرسی از تبریک تفلد...خخخخخخ پیجم شاید یه روز گذاشتم همینجا خدا رو چ دیدی
مرسی از کامنتت

ویرگول جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 01:02 http://Haroz.blogsky.com

الان سرماخوردگیت بهتره؟ امیدوارم زود خوب خوب بشی
سال نوت هم مبارک عزیزم

سلام
عاره بابا الان خوب شدم
ینی از قبل عید دیگه خوب شده بودم
خوشبختانه خیلی عمیق نبودش و زود جمع شد.
مرسی از کامنتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد