ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

دو روز مونده به رونمایی از کتاب

سلام

گفتم بیام بنویسم که هم به شماها خبری بدم و هم اینکه یادم بمونه ! هم این روزا رو...همم کارایی که بعد رونمایی دارمو

.

کتابی که از شهریور 96 با بالتازار شرو کرده بودمو یادتونه؟ دوشمبه ینی پس فردا رونماییه مجازیشه. توی زوم! و من مجریه برنامم در حالیکه زوم بلد نیسم!!! حالا فردا قراره یه دمو بریم با ییکی از همکارای تهران که دانشجوی بالتازاره. شب بشینم از یوتوب هم یه چیزایی ببینم و یاد بگیرم از زوم.

ادمای گنده گنده رو دعوت کرده بالتازار...اگه دسته گل به عاب بدم ابروم رفته.... جز حافظ شیراز هم همهههه رو دعوت کرده. خدا بخیر کنه...محتاج دعام.

.

گفنم یه مستند می سازیم؟ خب کشک که نیس ...منم که فیلمشاز نیستم!هستم؟ پولم که به اندازه یه چوس انداختن کف دستم برا یه پروژه گنده که یه چیم خودم از جیبم گذاشتم روش تا کارا پیش بره. از اردیبهشت 98 شرو کردیم و اینم در نظر بگیرین که بچه های فیلمبردارمون وسطش رفتن سربازی!!! خب الان تو مرحله نهایی تدوین فیلمیم.

رییس همش سرکوف میزنه که کارت به نتیجه نرسید!!! خبر نداره من چه مصیبتی کشیدم تا همینجای کار برا نتیجه ای که هنو نیومده بیرون. مراسم دوشمبه بگذره حتما یه مکاتبه اداری میکنم خطب به رییسم و همه مصیبتایی که کشیدم برا این فیلمو مینویسم توش...ببینه که پامونو ننداختیم رو پامون و بدبختیها کشیدیم ....یه رونوشتم میزنم معاون توسعه!


کارای بعد مراسم رونمایی اینان:

- نامه

.............................................................

سلام تا اینجا رو نهم اسفند نوشته بودم که دو روز بعدش رونمایی کتاب بود! بقیشو بریم در پست جدید بنبیسم :)