ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

نوروز 1403

سلام

قبل هر چیز نوروز رو به همه تبریک می گم و امیدوارم امسال سال خوب و پربرکتی برا هممون باشه و از غم و بیماری و غصه و ناامیدی و بقیه چیزهای بد به دور باشیم. آآآآآمین

.

اسفند ماه برای من ماه بسیار سنگین و پرکاری بود. دو تا جلسه مجازی ارزیابی سنگین داشتم و یه جلسه بازدید میدانی که ارزیاب ها از تهران اومدن برا ارزیابی. در تمام طول ماه تا بیستم در حال دویدن و کار و استرس بودم و برا  همین نهم اینا بود که فک کنم سرما خوردم و با حال سرماخوردگی کلی پیتیکو پیتیکو کردم. دلیل سرماخوردگیمم این بود که اولا چند شب پشت سر هم ساعت سه و چهار و اینا خوابیدم بخاطر کارام و سرمم گذاشتم سمت پنجره و همونجا باد خورد بهش و سرما رو خوردم. یادمه بشددددددت هم هوا یخبندان شده بود اون چند روز.

.

بیستم که رد شد و با موفقیت هم رد شد رسیدیم به 23 که تولدم بود. دیگه من از روز قبلش خریدامو کردم و برنامه ریختم که کیک تولدمو برا اولین بار خودم بپزم. قبلا چند باری برا بقیه پختم ولی برا خودمو دفعه اولم بود که می پختم.

چارشمبه سوری هم بود و روزه هم نبودم چون خاله پری مهمان بود. خلاصه که تا هشت شب طول کشید و فرمون هم خرابه و با اعمال شاقه یه کیک پختم و سه لایه ای کردمش و خامه و شکئفه و فلان و بسیار خوشگل و خوشمزه شد.

گذاشتمش تو پیجم و کلی هم تبریک تولد گرفتم و خوشال شدم.

.

از 24 به بعد هم افتادم رو خونه تکونی که البته سبک انجامش دادم و فقط در حد جاروی اساسی و منظم سازی خونه بود. دیگه اخرای اسفند با روزه همه کار می کردم که واقعا سخت بود .

.

روز اخر سال هم رفتم با وسطی در یکی از اماکن شهرمون و برا یه کلیپ سفره هفتسین برا پیجم فیلمبرداری کردم و بعدم رفتم خرید تاااااااااااا ساعت پنج اینا.

اومدم خونه و یه سری کار کردم و کلیپمو ساختم و تو پیج گذاشتم و دیه اخرین کارامم کردم و ساعت دو نصفه شب بود که دسشویی و حموم رو شسته بودم و حموم کرده بودم و پریدم تو تخت و خوابیدم تااااا ساعت 4.

دیگه 4 پاشیدم و سفره مو هم از شب قبل انداخته بودم و سحری خوردم و کمی نماز خوندم و نماز حاجت و اینام سر سفره خوندم که هیچ وقت قبلا این کارو نکرده بودم. تبریک و تبریک بازی و سال هم تحویل شد و تمام.

دیه هفت و نیم صبح اینا بود که رفتم گرفتم خوابیدم تا 12 و یک ظهر!

و این بود شرح حال من از اخرین روزها و ساعات سال.

.

الان یه جلسه مجازی دارم زودی برم که دیر نشه...

بوس به همه تون و دوباره سال نوتون مبارک و طاعاتتون قبول.

منو ازدعاهاتون فراموش نکنید

 

ب