ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اخرین شب ١٤٠١

سلام

البته اخرین روز ١٤٠١ محسوب میشه الان! دقیقترش اخرین بامداد ١٤٠١ !! از ساعت ١٢ رو مبل درازم و خابم نمیبره

تو خونه مادری تنهام و وسطی خونه پدریه و احتمالا در حال گند زدن به خونه ایه که تازه با بدبختی تمیزش کردم! البته اونم کمک کرد ولی خیلی کم. 

خونه مادری هم تقریبا کمک نداشتم. بزرگه فقط دیروز اومد و طبقه بالا رو به جارو کشید و طی کشید. 

چهار روز کارگر اومد و کارای سخت رو اون انجام داد. پنجره های خونه ها بزرگن و واقعا نمیتونم باور کنم که یه روزی وختی بچه بودم خودمون این پنجره ها رو پاک میکردیم!! 

.

خونه ما دری رو کاراشو نه شب اینا بود تموم کردم و فقط مونده به جارو به پارکینگ که حکم انباری داره بکشم اونم موند صبح و اها دو دور هم باس لباس بندازم تو ماشین. 

برا صبح هم کلی کاره بیرون دارم. میخام سنبل بخرم دو تا، یکی برا خونه بزرگه یکیم برا خودمون. سمنو و سنجد و سماقم باس بخرم. 

یه دست لباس تو خونه ای برا خودم که موقع سال تحویل بپوشم.

یه جفت کفش اداری و اگه شد یه روسری از این کوچیکا ، مینی اسکارف به اصطلاح! خو برا عید واسه خودم هیییییچیییی خرید نکردم !! والا از بس همه چی گرونه دلم نمیاد برم خرید لباس و اینا. 

یکم سیر تازه و سایر سبزیجات! 

گوشت چرخی و ماست و پودر سوخاری

سر مزار هم میخام برم، البته پنشمبه رفتم ولی فردام روز اخره ساله میخام برم. 

برا نهار که هیچی ولی برا شام سبزی پلو با ماهی درست میکنم. اندازه ٤ نفر که اگه خواهرم و شوهرشم اومدن اوکی باشه. نیومدن هم سهمشونو نیگه میدارم بهش میدم فرداش. 

شاید رشته پلو هم درست کردم برا نهاره پس فردا که دیگه نخام اشپزی کنم. 

.

ولی بدنم درد داره ها! کلی از خودم کار کشیدم و پدرم در اومده. عوضش خونه ها تمیسن! چیدمان مبلای خونه مادری رو هم که الان توشم عوض کردم که یه تنوعی بشه و از اون حالت پذیرایی برا مراسم عزا در بیاد! حالا خاهرا فردا بیان ببینن ببینم نظرشون چیه. 

.

امروز شب اخره کارام گریم گرفت، گفتم مامان خونتو تمیس کردم و اب و جارو زدم حیف که نیستی ببینی  

چقد ذوق میکرد شب های عید ... پارسال بعد فوتش که کمدشو مرتب میکردم چنتا دسته کوچیک  اسکناس نو پیدا کردم. همیشه میذاشت لای قران و بعد سال تحویل بهمون اسکناس نو میداد . اسکناسایی ک پیدا کردم رو همه رو نیگه داشتم. تا ده دوازده سال دیگه اگه عمری باشه میشه گذاشت لای قران که از طرفش به خودمون عیدی بدیم :/ 

هشتا اسکناس پنج تومنی هم امروز عصر گذاشتم لای قران برا فردا بعد سال تحویل :(  چقدر دلتنگم که نیست...

.

امیدوارم شما دوستای مجازیم در کنار عزیزانتون دلتون شاد و تنتون سالم باشه... امیدوارم فرجی حاصل بشه و اوضاع مملکتمون رو به بهبود بره... فقر و بدبختی کمتر بشه و ملت بتونن اونجوری که شایسته هست زندگی کنن و کمتر حسرت بخورن و سختی بکشن... امیدوار باشیم به روزهای روشن و کمک کنیم به زدودنه تیرگیها ! 

همه تونو دوس دارم و براتون بهترین اتفاقا رو ارزومندم. قصه های زندگیتون قشنگ و شاد و پر از رنگ خدا باشه ، آمین :)

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرای طنین باران شنبه 5 فروردین 1402 ساعت 15:58

سلام عزیزم
عیدت مبارک
سال نو بر شما و خانواده،محترمتان مبارک

دلم گرفت ازین پستت چون همدردیم
ملی یعنی میشه مامانمون را ببینیم؟ ما ۹ ساله بدون مادر سال نو را شروع میکنیم

سلام زهرا جون
سال نوت مبارک و دلت شاد و تنت سالم

منم همیشه بهش فک میکنم. به اینکه ایا دوباره قراره همو ببینیم ؟ فقط هم در مورد مادرم این حس رو دارم. خیلی وقتم هست به خوابم نیومده. احساس میکنم خیلی دور شده و دنیاش از دنیای من انقدر دوره که حتی به خوابم هم نمیتونه بیاد. گاهی صبح که بیدار میشم احساس میکنم شب یه جای دوری بودم. احساس میکنم مادرم رو دیدم ولی اصلا هیچی یادم نمیاد.
نمیدونم ایا قراره بازم ببینمش یا نه ...دوس دارم امیدوار باشم به اینکه یه روزی میبینمش.

خدا مادرتو بیامرزه.

آفرین سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 18:36

سلام رفیق عزیزم سال نوت مباااارک عیدت شاد باش
خدا قوت عزیزدلم، تنت سالم و پر انرژی باشه
روح مامان جان شاد و یاد عزیزش گرامی
مرررررسی از دعا و آرزو های قشنگ و انرژی مثبتت جون دلم، الهی ک امسال تو هم زیبا تر از هر سال باشه و پر باشه از تندرستی و شادابی و موفقیت و خوشبختی و خوشنودی و آرامش در کنار عزیزانت گلم
منم ی عاااالمه دوستت دارم و برام ارزشمندی
مراقب خودت باش و قدرتمند ب سمت اهداف و خواسته هایی ک داری پیش برو و خوشحال ترین باش

سلام افرین جونم
عیدت دوباره مبارک
مرسی از پیام قشنگ و پر از عشقت 

یک بنده ی خدا(خواننده ی خاموش) سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 03:39

عزیزجونم سلام
سال جدیدت به خیر و دلخوشی
خداوند روح مادر نازنینت رو قرین رحمت و آرامش و شادی قرار دهند .
سایه ی عزیزانت بر سرت مستدام .

تنور دلت گرم و لبخندت هماره و فرجام نیکت پایدار.
بهترین ها نصیب دل پاک و زلال و مهربونت باشه.
با تجدید بهترین آرزوها
خواننده ی وبلاگت

سلام
مرسی از پیام زیباتون
در سال جدید بهترینها نصیبتون

ویرگول دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 22:35 http://Haroz.blogsky.com

امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای عمرت باشه عزیزمممم سال نوت پیشاپیش مبارک

سلام ویرگول جون
سال نوت مبارک
در کنار همسر عزیزت شاد و دلخوش و سعادتمندتر از همیشه باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد