ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یه پست کوتاه

سلام بچه ها

خیلی وقته ننوشتم و پیام ندا ترغیبم کرد که خیلی کوتاه بنویسم .

یه معذرت به همه دوستای مجازی که میان و سر میزنن و میبینن که خبری اینجا نیست.

.

بشدت مشغول کار کردم خودم رو و برای فرار از غصه و اندوه سره خودمو با کار گرم می کنم

البته از طرفی هم پروژم به مراحل نهایی نتیجه گیری داره نزدیک میشه و باید شبانه روزی کار کنم.

.

تقریبا دهم مهر اینا بود که برا یه سفر تفریحی رفتم تهران و از اونموقع تا اواخر ابان درگیر یه رابطه عاطفی بودم که می دونستم سرانجامی هم نداره! ولی خب بعد حدود یک دهه خواستم دره دلم رو دوباره باز کنم که چشمتون روز بد نبینه ای کاش دستم می شکست و قفل در قلبم رو وا نمیکردم!

اواخر ابان همه چی تموم شد به راحتی اب خوردن و من موندم و یک روح زخمی که سه هفته اخیر باعث شد حتی جسمم هم زخمی بشه و یه مرض عجیبی گرفتم که اخرش نه دکترا فهمیدن چی بود نه خودم! هر چی بود به خیر گذشت و خودم فکر میکنم فشار کار از یه طرف و فشار روحی و عاطفی شدید این قضیه از یه طرف دیگه بشدت ضعیفم کرده بود و خودش رو به صورت التهاب تو چشمام و بعدم پوف کردن غده لنفاوی زیر گوشم و بعدترش سردردهای شدید و بعدم کیستهای کوچیک لوزه در گلوم نشون داد!!! بدون هیچ اثری از سرما خوردگی.

هر چیه بهرحال دارم دوره نقاهت روحی و جسمیم رو میگذرونم و امیدوارم زودتر فکرش از سرم خارج بشه کامل.

.

راستش با داستانی که پشت سر گذاشتم خدا رو بیش از پیش شاکرم که نعمت لذت بردن از تنهایی رو بهم داده! تنهایی قطعا خیلی خیلی بهتر از جفت بودنه در این دنیایی که تقریبا همه دارن برا هم فیلم بازی می کنند و بهم دروغ تحویل میدن و خیانت می کنند.

.

بشدت تحت حملات ادمهای گداگشنه ای هستم که از بازار داغ بازیهای سیاسی قبل ان.ت.خابا.ت  نون میخورن! ولی امیدم به خداست و میدونم که همشون در نهایت روسیاه می شند و پیروزی با ماست. منظورم از ما من و دوستانی هست که ارزو داریم این مگا پروژه به نتیجه خوبی منجر شه.

.

دوشنبه یعنی دیروز سال مادرم بود و فقط رفتیم سر خاک و من و بزرگه تو محل کارمون حلوا پخش کردیم. جمعه میریم سر خاک و اعلامیه دادم چاپ کنن برا دومین سالگرد. لطفا اگر دوس داشتید یه صلوات یا فاتحه برا مادرم بخونید.

.

الانم میرم یکی دیگه از فتنه هایی که بر علیهم می خوان برپا کنند رو خنثی کنم تا قبل خواب!!! بساط داریم با جماعت خائنین... باور کنین اگر دستشون میرسید و قانونی نبود سرمو میبریدن میزاشتن رو سینم!

.

مراقب خودتون باشید و فعلا خدافظ