ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

روز تولدم :)

سلام

تولدم مبارک :)

چارشمبه سوریتونم مبارک :)

البته که میدونم هیشکی حال دلش مبارک نیست ولی چاره چیه ... باید سرپا بمونیم دیگه

.

دیروز عصر یه جلسه سنگین داشتم که در اخره جلسه اول فر.مان.دار حالمونو گرفت و پشت بندش ام.ام ج.معه حاله اونو گرفت ! خلاصه که بعدن ترش با حال نزار و خسته اومدم خونه. دو تا خاهر خونه پدری بودن برا تمیزکاری و منم خونه مادری. سه شبه اینجا تنهام و چه خوبه نعمت تنهایی.

رسیدم خونه یکم نشستم برا مادرم اشک ریختم و بعدش ناهاره اهداییه فر.م.ان.داری رو جای شام خوردم و لش کردم رو مبل. خابیدمممم تاااا هفت صبح و دوباره خوابای تیکه تیکه رفتم تا هشت و نیم.

دیگه پا شدم و حموم کردم و اومدم سر کار. صبونه توپول خوردم و جوابه یه نامه رو پیش نویس کردم رییس امضا بزنه و دو سه جا زنگیدم.

بعدم پاشدم رفتم پیاده سمت موبایل فروشی که ازش فیلتر میخرم! اینستام وصل نمیشد و اونجا اوکی کرد. حالا که برگشتم دیدم دیگه هیچیمو باز نمیکنه! عصر دوباره باس برم.

.

ازونجام پیاده رفتم تا نمایشگاه توانمدی خانوما که چیز زیادی برا عرضه نداشتن و فقط یه جفت دسگیره گرفتم و یه بسته دسمال که اتاقمو باهاش تمیس کنم و یه سفره 4 نفره و چارتا شمع برا سفره هف سین و دو تا مجسمه خرگوش که میشه توش یه چیایی گذاش برا سفره هف سین.

شیلنگم خریدم برا حیاطه خونه مادری.

.

وسطی 4-5 روز اخره عید نوروز رو میره شمال پیشه خالم و من نمیرم! می خوام استفاده کنم از فرصت تنهاییم. عاشق تنهاییم!

.

تازگیها یه هاپو اومده سراغم! دم خونه مادری. یه ماه پیش با دست گچ گرفته شده دیدمش و با کمک یه نفر که بردن  گچ دستش که کهنه بود باز کردن و دوباره برش گردوندن سمت خونه مادری. از اون روز دیگه همش همینجاست. دوسش دارم. به پیشنهاد وسطی اسمشو گذاشتیم چینای! :)

چینای صبح ها که میرم سر کار میاد دور و برم و عصرا هم که برمیگردم میاد استقبالم. خیلیم دوس داره بیاد تو حیاط ولی اجازه نداره. با پیشی های تو کوچه (جیغولی و کشمش) هم دوس شده :)

.

فردا رو هم گفتم کارگر بیاد خونه مادری. الیبته همی الان یه جلسه دعوت شدم و باس بزنگم کارگره کمی دیرتر بیادش.

فردا ایشالا کارای داخل خونه مادری تموم میشه و احتمالا بمونه تر تمیز کردنه حیاط  و درهای حیاط و پارکینگ. از کارای خونه پدری هم یکم مونده . چارشمبه و پنشمبه و جمعه تمیزکاریه. البته 3-4 روزم خونه پدری قبلا کار کردم.

.

شنبه یه شمبه رو خدا بخواد دیگه کار تمیزکاری ندارم. شمبه رو نصفه نیمه میام سر کار و یه شمبه رو دیگه مرخصی. بقیه خریدا هم بمونه برا همون دو روز. معمولا سبزه میخرم و سنبل و سنجد و اینا.

.

الان 4 وخته ارایشگا گرفتم. فقط ابرو :) موهامو خودم ریشه گیری میکنم. بعدشم میرم یه پیزا میخرم برا نهار و میبرم با خاهرا بخورم! برا چارشمبه سوریشونم میخام یه کادو کوچیک براشون بخرم.  ما کبریت و اینه و جارو و کوزه هم میخریم. شماهارونمیدونم :) راسی کیک ندارم! نمیدونم بخرم یا نه. نمیدونم خاهرا برنامه دارن برام کیک بخرن یا نه! نمیخامم بپرسم! بپرسم میرن میخرن! حالا اخره وخت میپرسم ببینم نخریده بودن میخرم. ها یه کوچولو هم میخام اجیل بخرم به نیت چارشمبه سوری. یه کوچولو زیاد نه! میگن کیلویی یه ملیونه !!!

.

تا شب باید متن خبر جلسه دیروزمم کار کنم. چقد کار دارم :/

.

امیدوارم روزای اخره سال بهتون خوش بگذره ...حال و هوای عید نیس تو دلامون ولی همونطور که گفتم باید سره پا بمونیم. اون روز یکی از این جیره خوارای رانتی بهم گف خانم دکتر مهاجرت کن! گفته نه مهاجرت نمیکنم ...میمانم و پس میگیرم!! مردک مفت خوری بهش مزه کرده. می خوان هممون بریم که مملکتی که دیگه چیزی هم ازش نمونده رو راحتتر مفت مفت بخورن!!

.

کمی جسور شدم! تو جلسه ها جواب رئیس روسا رو میدم و ازاد تر حرف میزنم. بسه دیگه هر چی خفه خون گرفتیم.

.

دیگه برم. یکم متن خبر بنویسم ببینم میتونم تا نیمساعت تمومش کنم.

فعلا خدافظ

.



نظرات 4 + ارسال نظر
آفرین جمعه 26 اسفند 1401 ساعت 14:05

تولدت مبارک ملی قشنگم سالم و دلشاد باشی و بهترین ها برات رخ بده
یاد داشت این‌دفعت رو خیلی دوست داشتم؛ انرژیش هم خوب و مثبت بود
سال نوت پیشاپیش مبارک عزیزم؛ ب امید اینکه امسال سال بهتری باشه برات و برامون

ممنونم افرین جون منم برات در این اخرین روزهای سال بهترینا رو میخوام عاره انرژی دارم ولی در عین حال عصبی هم هستم همش پاچه میگیرم

خواننده قدیمی جمعه 26 اسفند 1401 ساعت 13:10

سال خوبی داشته باشی ملی خانم و تولدت هم مبارک امیدوارم همش بیای و خبرهای خوب بدی از خودت و موفقیت هات. روح مادرتون هم شاد.
ضمنا من بهت خیلی افتخار میکنم خانم دکتر.

ممنونم خواننده قدیمی شما لطف داری ، منم ب دوستای مجازیه خوبی مثل شما افتخار میکنم
برات بهترینها رو میخام در استانه سال نو

تارا چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 15:49

تولدت مبارک ملی جان. با آرزوی بهترین ها در سال جدید

ممنونم تارای عزیز
سال نوت پیشاپیش مبارک

رهآ سه‌شنبه 23 اسفند 1401 ساعت 15:33 http://Ra-ha.blog.ir

تولدت مبارک هم ماهی جان :)

عه
پس تولد شمام مبارک رها جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد