ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

پست در حالته بین مرگ و زندگی

گشنم نیستا ولی یه حالیم! ینی گرسنگی اذیتم اصلا نمیکنه. خواب و بی انرژی بودن بیشتر باعث اذیتم میشه. الانم مجبورم منتظر تا بزرگه بیاد دمبالم. سرعت نت گوشیم کم شده و میخام ببرم فیلترمو نشونه فیلتر فروش بدم ببینم مشکل از فیلتره یا نه کلا سرعت نت رو دوباره روش افتابه گرفتن!

.

اوضاعه بد و قاراشمیشیه تو سازمان. هیچی سره جاش نیست! کارای عجیب غریب و انتصابات عجیب غریب تر که از چن ماه پیش شرو شده و .... روابط پایدار نیس! همه دنباله زیر اب زنی هستن به شدت و به طرز مشمئز کننده ای همه به دنباله پست و مقامن.

از همینجا خدا رو شاکرم که من از اوناش نیستم! از پست و مقام بدم نمیاد ولی دیگه بیشرف بازی در نمیارم به خاطرش!

.

دیشب قبل افطار از 5 تا 7 غش کردم ! قرار بود یه ساعت بخابم که شد دو ساعت! زودی پاشدم کتری رو گذاشتم و حلیم و سوپ رو گذاشتم گرم بشه و از اون ورم بزرگه اومد و خلاصه 7 و ربع بود سفره افطار پهن بود و اذان رو هم ده مین قبلش زده بودن که وایسادیم نمازامونوبه امام جماعتیه ملی  خوندیم!! و بعد افطار کردیم.

قبل افطار نماز میخونم چون هم احساس میکنم ثوابش بیشتره و هم اینکه بعد افطار سرمم ببرن نمیتونم پاشم به نماز! لش میکنم فقط.

.

البته دیروز بعد افطار جلو خودمو بزور گرفتم و لش نکردم و کوکو سیب زمینی درست کردم برا سحر و سبزیجاتی که خریده بودم رو شستم و ظرفای افطار رو شستم. طرفای 12 هم خابیدم رو مبل و نشد برم حموم! یه هفتس نرفته بودم حموم و انگیزه ای هم نداشتم! البته بدنمو میشورم هر روز  ولی موهام چسبیده بود به کلم! اخرین بار شمبه حمومه حسابی کرده بودم!

.

صب ده مین به 4 پاشدم و سحری رو محیا کردم و خوردیم و یه راست رفتم حموم. بعدشم خاک تو سرم نماز نخوندم و گرفتم خابیدم تا 7  سی و بعد هم سریع اماده شدم و اومدم سر کار. ماشین نیاوردم که امروز کمی پیاده روی کنم 

با بچه ها کاراموزی داشتیم که بردم تحویلشون دادم مرکز بهداشت و برگشتم. بعدشم یه جلسه غیر رسمی تو یکی از این انجمنها و پیاده برگشتم تا ستاد دوباره. بعدشم واقعا کار خاصی نکردم فقط جوابه یه نامه رو دادم و با همکارم یه صوبتی کردیم و البته یه ارباب رجوع پرچونه هم داشتم که باعث شد نتونم برم نماز جماعت. نمازا ی ظهر و عصر رو سعی میکنم تو اداره با جماعت بخونم. از وختی مامانم مرده این کارو میکنم. یه دو رکعت هم میزنم تنگ نمازام هدیه به روحش. جماعن می خونم که این هدیه اول وقت بهش برسه و با جماعت انرژیش بیشتر میشه. امیدوارم به دستش برسه و اگاه بشه از این هدیه م.

الانم دیگه جون ندارم دوباره پیاده گز کنم برا همین به بزرگه گفتم بیاد دمبالم که اونم فعلا کاشتتم!

.

جالبه طول روز اب نمیخورم ولی گلاب به روتون دو ساعت یه بار باس برم دشوری! الانم باس برم!

.

فردا وسطی از مسافرت شمال برمیگرده و من اصلا از این بابت خوشال نیستم. دوس دارم تنهاییمو

.

طفلی کیومرث پوراحمدم که مرد. مرگ خودخواسته... خدا رحمتش کنه چقدر لذت بردیم از قصه های مجید....امیدوارم الان حالش خوب باشه  و روحش اروم شده باشه.

.

خوب دیگه پاشم برم. ها راستی اینم بگم. سیزده بدر رفتم تنهایی بیرون که سبزه هامو به اب بدم. نشستم تو ماشین گره زدمشون و شماهارم گره زدم گفتم شادی دل و خوشبختیه دوستای مجازیه وبلاگیم خلاصه که من انرژی مثبتمو فرستادم اینجوری براتون.

شمام منو تو این ماه دعا کنید دیگه خوب؟ افرین

خدافظ


نظرات 3 + ارسال نظر
آفرین شنبه 16 اردیبهشت 1402 ساعت 02:49

یه ماهه نیستی
دلم برات تنگ شده
خوب و سر دماغ باشی الهی

سلام
ممنونم هستم ولی خسدم
امیدوارم تو هم خوب باشی نازنینمرسی به یادمی

آفرین شنبه 19 فروردین 1402 ساعت 13:29

هِلوووو
و بدترین مسئله‌س این بی خوابی، کم خوابی و کمِ انرژی بودنِ حاصل ازش دچارم ب این بدخوابی بدجووور
آره دقیقا اوضاع نت و فیلتر حسااااابی داغون شده اوووورااااقه اصن وضضضضعی
لعنت شده هایِ .......
اون دستشویی زیاد رفتن بخاطر سرد شدن بدنت هست؛ ک حاصل از روزه‌س؛ افطار و سحر خوراکی‌های طبع گرم و مقوی زیاد بخور عزیزم
نماز روزه ها و عباداتت هم قبول باشه
مررررسی عزییییزم ک انقد قشنگ ب یادمون بودی و برامون خیر خواستی
جوووون ب خودتو انرژی مثبتات
منم همیییشه برات دعا میکنم و انرژی های خوب سمتت می‌فرستم دوست گلم

سلام افرین جون
عباداتت قبول باشه
عه...راس میگی ها چون بعد از ظهرها سردمم میشه. سعی میکنم زین پس گرمی بیشتر بخورم.
مرسی از کامنت خوشگلت

ویرگول پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 ساعت 12:59 http://Haroz.blogsky.com

به به چه دختر گلی
نماز و روزهات قبول عزیزم
من نه نماز می خونم و نه روزه می گیرم امااااا با خدا جونم زیاد صحبت می کنم، ازش همیشه برات بهترینها رو می خوام مهربونم
اخ حموم نگووووووو که برای منم خیلی سخته البته هر روز قبل رفتن به سرکار دوش می گیرم ولی موهامو یه بار بیشتر تو هفته نمی شورم چون اصلااااا چرب نمی شن و خوشگل می مونن

مواظب خودت باش

قوبونت
مهم همون صحبت کردنه دیگه...یکی با روزه و نماز صوبت میکنه و یکی هم با زبونه و سبک خودش...مرسی که برام از خدا خوبیها رو میخای لطفا بیشتر یادم کن
موخشگلی پس. منم اتفاقا صبح ها گاهی فقط بدنمو میشورم و کلمو نمیشورم و به نظرم خیلی بهتره اینجوری

شمام مراقبت کن ...قوبونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد