ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

کمردرد

هفته پیش پنشمبه افتادم به جونه خونه مامی و سابوندمش

از همون شبش پاهام درد گرفت بویژه پای راستم  و البته موقع جارو زدن هم دیدم داره به کمرم فشار میاد ولی توجه نکردم. ما خونوادگی سابقه دیسک کمر داریم و همش میترسم نکنه منم دیسک دارم! البته دیسک رو که همه دارن منظورم همون مشکله دیسکه ! الان یه هفتس پام یه موقعهایی درده بدی داره :( 

.

روزگار میگذره و خوشحالم که کاره اون یکی واحدو دارن ازم میگیرن! از قدیم گفتن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. کمی بار کاریم کمتر بشه بد نیست 

.

دیروز داشتم فک میکردم که از زمانه رفتن مادرم خیلی از نظر جسمی پیرتر شدم. درونم پوسیده شده انگار. موقع برگشت از تهران برا اولین بار تو ایستگاه راه اهن موقع کشیدنه چمدونام احساس ضعف کردم و دست و پاهام درد گرفت. 

به نظرم باید جدی به فکر ورزش باشم . مساله اینه که من استخون بندی کمرم هم عینه ادمیزاد نیست و برا همین نمیتونم هر ورزشی رو انتخاب کنم و اگه یه جایی مث تهران بودم یه ادمه کار درست متخصص پیدا میکردم که بهم ورزشهای درست رو با توجه به فیزیک بدنم و مشکل کیفوزم بده! 

.

دیروز 5و نیم عصر رسیدم و دو تا خاهرا میرفتن سر مزار که من نرفتم. در عوض بادمجون سرخ کرده های تو فریزر رو دراوردم و یکم پیاز داغ درست کردم و گوجه پوست کندم و توش ریز کردم و فلفل سیاه و زردچوبه هم زدم و بعد بادمجونای یخ زده رو کردم توش. کته هم گذاشتم و عالی شد این غذا. بگذریم که اصلا بزرگه نیومد و من و وسطی تنها بودیم. تازه چای هم دم کرده بودم و خیار ماستم درستیده بودم و انار هم دون کردم تا وسطی رسید. 

.

چند شب بود بعد نهار-شام میخابیدم تا 11 بعد پامیشدم تا سه کار میکردم!! دیشب این اشتباهو نکردم و بعد نهار شام نخوابیدم و یه بارکی ساعت 12و نیم اینا خوابیدم. اینطوری خعلی بهترتره. 

.

یه سری کار لیست کردم برا اخره هفته. باید انجام بدم.  منتظرم پادردم خوب شه که برنامه بریزم برا تمیزگیه خونه پدری. 

ها راستی 7 و 8 هم خدا بخاد میرم تهران. کارگاه اموزشی گذاشتن شهرداری تهران و منم دعوتیدن ...ان شاالله تجربه خوبی خواهد بود 

.

دیگه همینا 

برم به کارام برسم ... خدا حافظتون 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد