ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اخرین هفته مهر جلومونه

چارشمبه اول وقت خیلی بی دلیل نشستم و اگهی فروش خونه های روی دیوار رو برا تهران دیدم. یه منطقه ای بود به اسم هادی شهر در تهران یا همچین چیزی. نمیدونم چرا همینجور الکی الکی به دلم نشست!!! قدیمی و اصیل به نظر می رسید :)

.

هفته گذشته هفته امتحانا بود. از یه شمبه شروع و دیروز تموم شد. بعضی هاش رو می دونم خوب دادم و بعضیاشم رو هواست! امیدوارم نمره خیلی بدی ازشون نگیرم.

4 تا تکلیف از یه درس و یه تکلیف از یه درس دیگه هم باید انجام بدم که امروز سه تاش و تا اخره مهر وقت دارم یکی اخری رو انجام بدم. سه ترم گذشت مث برق و باد و دیگه باید به فکر پایان نامه باشم! خوندنه این رشته برا هیات علمی ها مناسب بود وگرنه تنم نمیخارید برا این نوع از دردسر.

.

دلم می خاد حسسسابی و اساسی خونه ها رو تمیز کنم. هم پدری رو هم مادری رو. وقتشو ندارم و احساس میکنم انرژیشم ندارم. خوده خودم باید تمیزش کنم. کارگر فقط کمک کاره.

.

یادم به مادرم که می افته دلم هری می ریزه. وقتی تنهام راحت براش گریه می کنم .الانم تنهام تو خونه مادری. ماشین لباسشویی هم داره دوره دوم از لباسا رو میشوره و برا نهارم مرغ گذاشتم و کته خواهم پخت. شاید این وسط مسطا یه چن قطره هم اشک ریختم.

.

یه ماه از اعترا.ض.ات گذشته. اگر هدفمند نباشه که به جایی نخواهد رسید. یه لیدر واحد میخاد که اینا ندارن.

.

شنبه گذشته هم مراسم روز کودک رو تو یکی از مدارس گرفتیم و احسان مادرمو دادم. خیلی مراسم خوبی شد خدا رو شکر. همه راضی بودن.

.

ارتباطات با پاپی تیره و تاره فعلا. ارتباطم با بزرگه خوبه ولی با شوهرش مث سابق. احترامشو ظاهری دارم و دلم نمیخاد ببینمش. حداقل دیدارها و دوری و دوری ...

.

نیاز مبرم به حموم دارم و حسشو ندارم! کاش یه ماشین ادمشویی هم بود مینشستی توش و نیمساعت بعد تمیز و خوشبو میدادت بیرون!

.

دلم خواست بنویسم و اینجوی جمله جمله ای شد! دیگه همینه دیگه.

.

کاش حسش رو داشتم که ترشی بگیرم.  حسش نیست. تمیزگیه خونه ها واجبتره که اونم حسش نی. پس انداز می کنم برا مراسم ساله مادرم . میخام یکی دو تا هم تابلو فرشی چیزی برای در و دیوار خونش بخرم. خیلی خالی و بی روحه در و دیوار. میخام یه تغییری هم تو چینش مبلا بدم ولی نمیدونم چ جوری.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد