ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

خواب 12

تو خونه مادرم بودم، دیدم که صدای مامانم از تو اتاقم میاد. میدونستم مرده. عادت داشت با خودش حرف میزد. تو خوابم هم صداشو شنیدم که داره با خودش حرف میزنه. یه سوراخی رو دیوار اتاقم بود. از تو سوراخ دید زدم و دیدمش که یه روسری سرمه ای سرشه و نشسته رو تخته من. از ترس اینکه یه وقت محو نشه به کسی نمیگفتم که دارم میبینمش.

بعد یهو فضا عوض شد. من پشت یه پنجره ای بودم که به سمت یه پاسیو بود. یه پنجره هم روبرو بود که اونم به سمت همون پاسیو بود. مادرمو با همون روسری سرمه ای دیدم که داره پنجره ها رو چک میکنه. عادت داشت موقع بیرون رفتن در و پنجره ها رو چک کنه که بسته باشن.

وسطی هم همون دور و بر بود. به مادرم اشاره کردم و به وسطی با بغض گفتم ببین مامانو اوناهاش ... وسطی هر چی نگا می کرد نمیدیدش.


-----------------


دیشب بعد چند وقت تو اتاقم خوابیدم. فک کنم بعد خواب بالایی تو اتاقم نخوابیده بودم البته اتفاقی و نه به دلیل خاصی. دیشب قبل خواب دلتنگ مادرم شدم و گریم گرفت. یادمه یه بار دو سال پیش اینا خواب میدیدم که روحم داره از بدنم جدا میشه...تو خواب قشنگ حس می کردم دارم می میرم که یهو صدای مادرمو تو خواب شنیدم و به محضی که صداشو شنیدم روحم برگشت به جسمم...صداشو تو همون خواب شنیده بودم.

دیشب با خودم فک میکردم که مادرم یه بار منو صدا کرد و نذاشت روحم از بدنم جداشه ولی من برا نجاتش کاری نکردم....نمیدونستم به همین راحتی قراره بمیره....


----------------


کلی برنامه کاری برا خودم ردیف کردم و تو کار غرقه غرقم....نمیدونم تا کی میخام این شرایط رو ادامه بدم. یواش یواش دارم خودمو از نظر ذهنی اماده میکنم و به خودم تلقین میکنم که بار کارامو باید سبک کنم. نمیدونم شاید یه روزی هم زدم زیه همه چی...


---------------


شماها چطورید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
گندم شنبه 12 شهریور 1401 ساعت 20:21 http://40week.blogfa.com

سلام کار زیاد هم خوب نیست البته اگه سخت کار کنی که با درامدش یک جایزه توپ به خودت بدی بد نیست تا حالا وبلاگ و یا صفحه اینستای گیس طلا رو دیدی یک خانم مجرد شاد که هر سال یک مسافرت خارج از کشور به خودش هدیه میده وقتی هم ایران هست با دوستانش به دل طبیعت میره زندگی رو اسون گرفته و قاطی زرق و برقش نشده تا جایی که خیلی از متاهلها با حسرت به او میگن خوش به حالت . الان تو سفر هند و کشمیر هست اینم ادرسش تو اینستا
gisoshirazi

سلام
اره گیس طلا رو فالو دارم و اتفاقا میپسندم سبک زندگیشو ... بله فشار کاری بهم استرس بالایی وارد میکنه و فرقی هم از لحاظ مالی برام نداره

لیمو یکشنبه 6 شهریور 1401 ساعت 11:20 https://lemonn.blogsky.com/

عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد