ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

جمعه است...

سلام

نشستم جلو کولر و دارم به کلی کار که میشه کرد و اینکه چه کارای اثربخش تری برای اینده شخصیه خودم می تونم انجام بدم فک میکنم و مینویسم و اون وسطاش هم قراره پیش نویس کنم دعوتنامه جلسه روز سه شمبه رو و ...

نمیدونم چه مرگمه که انقدر میخام خودمو تو کار غرق کنم. فک کنم به بیماری کار مبتلام. پولامم که فرت و فرت خرج میکنم و اصلا مساله اینه که اینهمه کاری که میکنم برام هیچ بهره مالی نداره ولی بازم اصرار دارم کارام بیشتر و بیشتر بشه! واقعن نمیدونم چمه

.

با وسطی میرم که اموزش رانندگی ببینه. گواهی داره و فقط باید اموزش برا یاداوری ببینه. دو ساعت نشستم تو ماشین و فقطم اهنگ گوش دادم . از تتلو بگیر تا داریوش و شهرام شبپره و محسن ابراهیم زاده....

.

ماون اموزش جدید هنوز نیومده کونشو  بزاره رو صندلیش و بتمرگه ولی با واتس اپ از دیروز اعصابمو خرد کرده. ایراد میگیره که چرا چارشمبه تو جلسه ارزیابی بیمارستانها نبودی و ارزیابا ایراد گرفتن و این در حالیه که با چشمای کور شدش روز سه شنبه منو دید و یه کلمه نگفت بیا در جلسات ارزیابی حاضر باش. مردک اصرار هم داره تو واتس اپ با من در این موارد صحبت کنه.هی بهش میگم حضوری خدمت میرسم و توضیح میدم باز حالیش نیست!!

احساس خوبی نسبت بهش ندارم و احساس میکنم بر علیه من پرش کردن. یا شایدم خودش ادمه مزخرفیه و اهله قصاصه بدونه محاکمس! چون از همکارایی که در جلسه نهایی ارزیابی حضور داشتن پرسیدم و گفتن اتفاقا در خصوص حوزه تحت تصدی تو ارزیابا کامنت مثبت دادن!

.

ختم ترجمه قرانو شروع کردم و هر روز یه جز میخونم. جز ششم رو امروز می خونم خدا بخاد. به نیت شادی روح مادرم و نذر اینکه به ارامش برسم و اراده تلاشم بیشتر بشه و امیدوارتر بشم! و در کل حال روحیم بهتر شه!

.

دیدین 1700 تا سگ رو کشتن تو گندک؟ به دو روز نکشید سیل ایرانو برداشت. امان از اه مظلوم. اهی که انقدر گیراست که خشک و تر رو با هم میسوزونه...یه پوستر بود که روش عکس یه سگ بود با دو تا بال فرشته که زیرش نوشته بود: به خدا میگم چی شد کاش کشورمون انقدر اباد و ازاد بود که جا برای ادمها و حیوانات و درختها و دریاچه ها و .... تنگ نمیشد



نظرات 1 + ارسال نظر
خواننده قدیمی چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت 11:01

سلام ملی خانم تو حرم امام رضا هستم. برات آرزوی سلامتی دارم و دل شاد و جیب پر پول . امیدوارم به آرزوهات برسی و همیشه توی زندگیت موفق باشی

سلام
ممنونم ازتون خیلی حس خوبی دادین بهم تو این روز جمعه...زیارتتون قبول باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد