ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

غدیر 1401

روزهای داغی رو سپری میکنیم

این روزها تلاش می کنم حالم بد نباشه ولی خب تلاشم بی نتیجه هست

مثلا همین دیروز. یه وبینار داشتم و سخنران بودم . بعدش به طرز عجیبی حالم خوب بود و لبخند می زدم. عصر که چهارتاییمون برا یه کار مالیاتی بیرون بودیم باز تر زده شد به اعصابم  و دوباره حالم بد شد.

.

صبح دلم نمیخاست از تخت جدا بشم ولی مجبور بودم برم سر کار. با یه ساعت تاخیر رفتم. سر راه هم که همه جا نونوایی ها شلوغ بود فلذا رفتم از یه نون فروشیه باکلاس خدا تومن دادم و نون جو و نون بربری با جو و ازین چیزا گرفتم و رفتم با مربا و ارده خوردم

همینجوری بی انرژی و حال بد بودم تا ظهر و بعدم اومدم خونه و کوکو سیب زمینی با البالوی لاش رو خوردم که وسطی پخته بود و بعدم خواب و چای و میوه و الانم نشستم زیر درخت البالوی مادرم و صدای اذان هم میاد.

.

الان یکم بهترم. کی می دونه که تا سال بعد اینموقع من هستم یا نه؟ واقعیتش به بودن علاقه ای ندارم و زندگی دیگه جذابیتی برام نداره. البته نمی خوام ناشکری کنم  و نمیخام زندگی روی خیلی بدتره دیگه ای رو نشونم بده. فکر به اینکه فردا عید غدیره هم حالمو بهتر می کنه. دعا میکنم برای خودم و برای همه کسایی که حقشونه حالشون خوب باشه و نیست. همه حقشون هس که حالشون خوب باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
آفرین چهارشنبه 29 تیر 1401 ساعت 01:50

الهی ک زنده 123 ساله باشی عزیزم، عمر باعزت و سرشار از دلخوشی و موفقیت داشته باشی..
ماهیت زندگی امروزه و ذات انسان، اینه ک خیلی اوقات حالش خوب نباشه و احساس رضایت نداشته باشه، منتها باید یاد بگیریم با کارا و حرکات کوچولو کوچولو یه سری دلخوشی ها و حال خوب رو برا خودمون بوجود بیاریم ک شانس اومدن این حال بد کم تر و کم رنگ تر بشه و فواصل اومدنش دیر ب دیر تر.....
خیلی قشنگ گفتی: «همه حقشون هس ک حالشون خوب باشه»
منم دعا میکنم برا تو، برا خودم و برا همه، الهی ک حال خوبِ عمیییق، واقعی، طولانی و موندگار نصیبمون شه

ممنونم افرین جون از کامنت قشنگت
یه ویدیو از مستر بین دیدم اون روی که داشت از چارلی چاپلین نقل قول می کرد: زندگی رو از نزدیک اگه نگاش کنی یه تراژدی هست و از دور که ببینیش با همه وقایع و اتفاقات مثل یه کمدی هست! فک کنم توصیف درستیه. نباید زیاد از نزدیک به وقایع نگاه کنیم و بهتره بکشیم عقب و به کل پازل زندگیمون نگا کنیم... هر چند وقتی حاله ادم خرابه همین پازل گنده رو هم کدرتر میبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد