ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

خواب به خواب !

نزدیک ساعت شش عصر خوابیدم . قبل خواب با خودم گفتم که ایندفه اگه مادرمو خواب ببینم حسابی قربون صدقش میرم! خلاصه خابیدم و خواب به خواب شدم!

چی میگن بهش؟ توی خواب ببینی که داری خواب میبینی .

تو خواب دیدم که دارم مادرومو خواب میبینم. خوابش این بود که دیدم روح مادرم به چشمم اومده و  دارم روحشو میبیمنم. روحش مث خودش بود و قیافشم شاد بود و همش میخندید. اما یکی دو بار که به قیافش دقیق شدم یواش یواش قیافش تغییر میکرد (یه جورایی چونش کج می شد و چشماش کمی ترسناک میشد)

خلاصه که می خندید و شاد بود و منم قربون صدقش رفتم چندباری. بعد دیدم که دارم به خواهرام میگم که من دارم مامانو میبینم و باهاش دارم حرف میزنم. همزمان گریه هم می کردم و با خودم میگفتم الان اینا فک میکنن من دیوونه شدم. نمیدونم چطور خودمو و وسطی رو کنار یه جاده دیدم که کم مونده بود تصادف هم بکنیم! از خواب بیدار شدم و دیدم همه اینا رو تو خواب دیدم و دوباره هقت و نیم بود  از خواب بیدار شدم و به این نتیجه رسیدم که خواب به خواب رفتم.

.

فردا دحوالارضه و میگن روزه گرفتن خوبه. دلم میخاد روزه بگیرم و تقدیمش کنم به مادرم. ها راستی مادرم تو خواب می گفت یکم بیشتر برام قران بخونید!

.

امروز طرفای ظهر به الف هم زنگیدم. فقط به عنوان یه گوشی که گاهی شنوای درد دلهام باشه روش حساب باز میکنم. اتفاقن اونم تو صحبتاش گف که نداشتنه یکی که باهاش گاهی درد دل کنی خیلی بده! فک کنم بطور غیر مستقیم منظورش به عدم تماس این چن وقت پیشه من بود!

.

همین دیگه! دیشبم مراسم حنای دختر همسایمون بود و رفتم و فقط یه ساعته اولش برام جالب بود و بعدش خسته شدم. دیگه تحمل کردم تا 12 و ربع ششب و بعدش برگشتیم خونه. چون دو تا عروسی هم دعوت داریم فلذا چارشمبه عصر رفتم طی یه خرید سریع یه لباس تورتوریه گلبهی هم خریدم.

.

این خواب تو خواب جریانش چیه یعنی؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
خواننده قدیمی دوشنبه 6 تیر 1401 ساعت 09:49

سلام. مدتی هست که در سکوت میخونمت. از سالها پیش میشناسمت. خداوند مادر عزیزتون رو رحمت کنه. روحشان قرین رحمت و آرامش الهی باشه. چیزی که همیشه ازت تو خاطرمه اینه که همیشه قوی و با پشتکار بودی و قلب بسیار مهربانی داری. ان شاالله روزهای بسیار بسیار درخشانی پیش روت باشه تو لایق بهترین ها هستی. قدر خودت رو بدون.

سلام
چه خوبه که دوستای قدیمی اینجا دارم
مرسی از کامنت پرمهرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد