ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

جیب خالی...حس نسبتن خوب

هفته پیش جمعه خاهرم و شوهرش اومدن نیمساعتی نشستن و رفتن. یکمم سوغاتی اورده بودن (در حداقل ممکن!!)

من که با اخم و تخم نشسته بودم که مردک پررو نشه

بعدم گذاشتن رفتن و از اون روز دیگه ندیدم و نشنیدم بزرگه رو تا امروز که صب تصمیم گرفتم بهش زنگ بزنم . گفتم یکیمون میوفته میمیره و پشیمون میشم! حس پشیمونی بعد مرگ عینه خوده مرگه! تو مرگ مادرم تجربش کردم که چطور عینه سگ پشیمون بودم بابت دادهایی که سرش زدم. حالا شما فرض کنم ادم خودش بمیره و بعد بابت رفتاراش  تو این دنیا پشیمون بشه! هییییییییییییییییییییییییییییییچ راه برگشتی نداره دیگه!

خلاصه که  گف خوشال شده که بهش زنگ زدم و فک میکرده باهاش قهرم! مساله اینه که باهاش قهر نیستم ولی از دستش ناراحتم. اینی هم که بهش رو نمیدم دلیلش اینه که مردک پررو نشه و نیاد بشینه رو گردنمون!!!

.

هفته دیگه یه همایشی دعوتم میرم تهران. برنامه کردم حالته سورپرایزی برم اهواز! دیدنه الف! بهشم نخواهم گف. به یکم برنامه های اینطوری نیاز دارم.

برنامه سفر چیدم در حالیکه حسابم خالیه! قراره با اتوبوس برم!!

.

هنوز تکلیفه خونه ها معلوم نشده ولی باید بشه. خیلی دوس دارم اونجوری که میخام پیش بره تا بالاخره بتونم کنج خلوته خودمو بعد 40 سال زندگی پیدا کنم!

.

دو روزه برنامم اینه که طرفای هفت نهار شاممو میخورم و میخابم تاااااا صبح ساعت شش. شش بیدار میشم و با وسطی میزنیم بیرون برا گرفتنه نون!! ولی عجیب به بدنم سازگاره این مدل خوابیدن...اصلا احساس خستگی نمیکنم و خیلی رفرشم و حتی روحیم هم بهتره! فقط بدیش اینه که هیچی کاره خونه نمیتونم بکنم! به بهار هم نمیتونم برسم (گربمو میگم)

ولی شاید بد نباشه مثلا دو روز در هفته این مدلی باشم. باز غنیمته

.

به نظرتون اینکه ادم بخاد برا خاطره یه مسافرت رفتن سکه بفروشه حماقته؟ خب ندارم هیچی!

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا الف یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:05

اومدم بگم شماره کارت بده یه کم پول بهت قرض بدم سکه رو نفروشی ولی شرمنده دیر اومدم... بیا از سفرت بگو برامون ملی

ای بابا
تو لطف داری ندا جون
فروختم رفت ....باشه از سفرم می گم

nahid جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:05

بفروش
روان ًو روحت مهم تره که بعد این همه اتفاق تنوع داشته باشی

عاره همین قصدو دارم. فردا ان شاالله!
راستش همش منتظرم حقوقمونو زودتر واریز کنن مثلا ولی میدونم که تا قبل 28-29 واریز نمیشه

ویرگول پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت 00:36 http://Haroz.blogsky.com

حماقت اینه که عین چی کار می کنیم ولی برای خودمون خرح نمی کنیم
بفروش و برو یکم خوش بگذرون عزیزممممم الان واقعا نیاز داری که سرت هوا بخوره. خوش بگذرون و با روحیه خوب برگرد. سکه رو دوباره می خری جاش می زاری اما این عمرمون که میره و بر نمی گرده
خوش بگذره حسابی

اره ویرگول جون. گذاشتمش تو کولم که فردا ببرم بفروشم. با حقوقه ماه بعدم دوباه رمیخرم فوقش
مرسی بهم سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد