ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اخرین شمبه ابان

سلام دوس جون مجازیا

خوبین؟خوشین؟مماغاتون چاغه؟ بی کرونایین؟ ایشالا که باشین

منم خوبم شکر

.

تنها کار مفیدی که جمعه کردم ضبط صدا برا سه جلسه درس بود که الان میکسش کردم با پاورها و بارگذاری می کنم رو سامانه بره برا دانشجو تمبلا خعلی درس نخونو تمبلن واقعاااا

پنشمبم که فقط گوشی دستم بود و یا پست اینستا گذاشتم یا تلگرام! پیام های بهداشتی کرونایی....فرماندار دستور داده با کمیته اطلاع رسانیش همکاری کنم و عجب هم کمیته ایه!!! بیشتر از 50 تا محتوا فرستادم براشون و 5 روزه فقط دو تا پیامشو فوروارد کردن تو شبکه ها! حالا امروز خدا بخواد میزنگم به چنتا بیمار کرونایی که حالشون خوب شده و اگه راضی باشن ازشون مصاحبه می گیرم که پخش کنیم. مصاحبه تلفنی ...برا اثرگذاری به جماعت!

.

چارشمبه هم رفته بودم دیدنه فرماندار و جلسه خوبی بود خدارو شکر و راضی برگشتم...یه دسماله گل منگل هم خریدم و انداختم رو میزه محل کارم...میزی که جلو صندلی هاست که خوکشل شه. الانم به ذهنم رسید برم چنتا برگ خشک جم کنم بیارم بزارم تو گلدون که تم پاییزی بگیره روی میزم

.

کلی کار دارمااا کلییییی... ولی تصمیم گرفدم خودمو سرزنش نکنم! والا دیه...یکی یکی انجامشون میدم. مثلا امروز باید ادامه تحلیلای پروژه سوممو بزنم که فردا صب ببرمش پیش مشاور امار اونم ببینه...باید یه سری فایلا رو ببینم و نامه بزنم برا پیگیری اپدیت کردنه فایلا که خودش دو ساعت زمان میخواد.... سه جلسه رو بارگذاری کنم و تکلیف برا بچه ها طرح کنم... دو جلسه از یه درس دیگه رو بارگذاری کنم و باز تکلیف براش طرح کنم...فک کنم دیگه اینجا که برسه وقت اداری تمومه! کاش بتونم به چن نفر هم تماس بگیرم برا گرفتن اوکی شون برا مصاحبه

.

اغا من تازه یاد گرفتم فسنجون درست کنم! قبلیا همش کشک بود! دو بار این هفته درست کردم! کلی گردو داشتیم که بیشترشونم بی کیفیت بود و منم فسنجونشون کردم. دفعه دوم که خعلییییی خوشمزه بود توش اینا رو ریزوندم: گردو، رب انار، دوشاب، اب انار، به رنده شده ،  مرغ و پیاز رنده شده، ادویه جات....وای  محشر شداااا محشررررر

.

خو دیه من برم...مواظبات بفرمایید از خودتون ....بای و بوسه غیر کرونایی  از دور

نظرات 2 + ارسال نظر
آفرین سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 22:04

سلوووم ملی.. شِطّوُری؟ کِجایی دخمل ۱۰ روزی هس ننبشتی، دلم برات اوووچولو شده

سلااام سلاممم
عومدم

آفرین شنبه 24 آبان 1399 ساعت 15:06

سلام سلام صدتا سلام
من ک عاااالیم عاااالی, این اخر هفته ای روزای پر بارون خیلی قشنگی داشتیم؛ هوای دلبر, بارون فراوون, رعد و برقای خوشگل, رقصیدن زیر بارون تند و موش آب کشیده شدن و ... خلاصه ک عالی بود این چند روزه... خدایااااا مرررسی
کرونا هم خوشبختانه نداریم
(ایشالا بشه ک دیگه هیچچچکی نداشته باشه...)
خوووبه ک خوبی همیشه خوب باشی الااااهی
عه عه عه عه چجووور دلشون میاد درس استاد ب این عشقولیی رو نخونن آاااخه
افرین بتو ک فعالیت های ضدکرونایی و اطلاع رسانی انجام میدی و تو این زمینه مشارکت داری ماااااااچ ب کلّت
به به ملی خوش ذوق و هنرمندمون منم عاااااشق فصل پاییز و این تِم رنگیِ قشنگش و خوشگلیاش و هواشو و میوه هاشو و حس و حالشو خلااااصه همهههه چیش هستم
ایشالا به همه کارات ب موقع و سرنظمی ک مشخص کردی و برنامه چیدی برسی(میییرسی)
ملی مون کدباااانوهه ک اصن سرآشپز ملی ن ن اصن شِف ملی
چشششم مباظبات میفرماییم
ت هم مواظب خودت، خوبی هات، لبخندت، خوشگلیات، حال دلت، اهداف و آرزوهای قشنگت، بااااش
بوووس و مااااچِ محکم ب لپتعاری از ویروس و با رعایت پروتکل های بهداشتی
بااای تا هااای

خدا رو شکر که برات عالی بوده این روزای بارونی....نووووش جونت
کرونا هم بره بمیره... بلا ازت دور همیشه
بابا کلا هیچ درسیو نمیخونن ....کلا بی انگیزه...بی حال
عوهوووووم ...برگا رو صب گذاشتم تو گلدون
شف ملی رو هسدم
موچکرممممم چششششششششمممممم مواظب میشممممم از همه چیزایی که گفدی آفرینه غشنگممم عسیسم باااااااای تا هاااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد