ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

تعطیلی سورپرایزی

من تازه دیشب فمیدم که فردا ینی یه شمبه تعطیله! خبره خوبی بود!!

دو تا از کارام باز جادو شدن و انجام نمیشن. مقاله بزرگه و بحثه مقاله خودم

.

دیروز عصر خیلی جهادی و انقلابی پاشدم رفتم برگای پاییزیه حیات رو جارو زدم. بچه های مارشملو هم اتیش میسوزوندن...بامزه ها

غذاهاشون ته کشیده باس برم بخرم. دونه های ایرانی هستن  همه میگن ازینا نخرین و صدمه رسانه و فلان...ولی خب چکار کنم؟ چاره دیگه ای نیس. یا باید بزارم گشنه بمونن یا اینکه با همینا سیرشون کنم.

.

صب تو حیاط یهو یه خوشالیه زاید الوصفی اومد سراغم...حالا خل هم شده باشم باز خوبه! تا باشه از این دست خل و چل شدنا...والا

.

وسطی نشونه های خستگی داره و یکمم تب. امروزو مرخصی گرفت...این بیچاره ها مستقیم با مشکوکا سر و کار دارن و طبیعیه اگه بگیره. خودشم یکم شلخته هست و اونجور که باید درست رعایت نمیکنه. پناه بر خدا امیدوارم بخیر بگذره.

.

پاپی با زنش دعواش شده طبق معمول...البته بهتره بگم زنه با پاپی دعواش شده! میگه خونه رو  از حالته شرط عمری دربیار و بزن به اسمم.  عینهو اختاپوس میمونه زنیکه...بابامم که احمق! حیفه اون خونه و حیفه دسترنج و خون دلهایی که بابای من خورد که اون خونه رو بسازه...من یکی ارزوی همچنی خونه ای رو باید ببرم به قبر اون وخت اختاپوس خانوم انتظار داره خونه بخوره به نامش...دیشب با استادم که صوبت میکردم و یه قسمتایی از زندگیمو با هم مرور می کردیم و صحنه سازی میکردیم...اخرش دیدیم شد عینهو این سریالای جم....واللا

.

برم ببینم میتونم مقاله بزرگه رو سر و سامونش بدم یا نه.


نظرات 1 + ارسال نظر
ویرگول شنبه 3 آبان 1399 ساعت 22:03 http://Haroz.mihanblog.com

ایشالا همیشه خوشحالی های یهویی بیاد تو دلت
یه چیزی بگم؟ من تا همین دو سه تا پست قبل نمی دونستم چرا پدرت از شما جدا زندگی می کنه. هیچ وقتم روم نشد بپرسم. خوب داستانش رو برای ما هم بگو. البته اگه ناراحتت نمی کنه و صلاح می دونی

مرسی ویرگول جووون..من نیز برای شما خوشی های یهویی و بی دلیل ارزومندم
عه
فک کنم دارم همچین پستی....ولی مزیه و اون موقع که تهران بودم برا بروبچ قدیمی نوشتم. حالا میگردم ببینم پسته کجاست و رمزشو بهت میدم ک بوخونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد