ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

عنوانم نمیاد

صب بیس دقه به شیش ساعت زنگید و من هفت پاشدم

هر سه هفته یه بار خاله پری میاد سراغم و همیشه سه روزه اولش من خعلی خابالو میشم. همینجوریشم خابالو هسدما ولی بدتر میشم.

.

دشوری و برداشتنه لقمه شامل نون و پنیر و گوجه گیلاسی و یه دونه تخم ابپز و دادنه صبونه پیشیای تو حیاط و تو کوچه که کاره روتینه هر روزه! امروزم روش!

.

از ماسکای نذری که بسته کردیم مونده که همه رو کردیم تو یه کیسه که ببریم میدونه کارگرا پخش کنیم بینشون رفدیم دیدیم تعدادشون کمه. گذاشیم برا فردا دیه.

.

خوابم میادددددد.... و کلی کار و بار دارم طبق معمول کلی کار دارم. هنو برا اون جلسه هه برنامه ریزی نکردم و واااای بر من. دیروز یکم رو مقاله بزرگه کار کردم و امروزمک ایشالا تمومش میکنم که فردا سابمیت کنم بره. یا شایدم شب سابمیت کنم.

.

بحث مقاله خودمم مونده که ایشالا از فردا میوفتم روش. همراه با برنامه ریزی برا برگزاری مجمع.

.

کلاسامو دیروز نتونسم بارگذاری کنم. برم الان راست و ریست و بارگذاریشون کنم.....هیییییییییییییییییع

نظرات 1 + ارسال نظر
ویرگول دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 13:15 http://Haroz.mihanblog.com

به به چه صبحانه تپلی، نوش جونت
می گم سه هفته یه بار طبیعیه آیا؟
موفق باشی تو کارت عزیزم

عاره البته نون کم میخورماااا
والا چی بگم ویرگول جون...حدود سه ماهی هست که اینجوری شده سه هفته یه بار
قوبونت ویرگول جون ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد