ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

منه رژیمیه موتاد!

موتاد شدم

به اینستاگرام!

تا سرحد مرگ میشینم اینستا گردی میکنم....مبارکه واقعا

باید ترکش کنم....بایدددددددددد

.

از دیرو رژیمم رو شرو کردم و کالری شماری میکنم ...همه سعیمو میکنم که دوباره لاغر شم. الان 56 کیلوئم...باید بشم 50 و نی قلیون...دعا بفرمایین!

.

نمیدونسم شمبه تعطیله! خوب شد...هر چی بیشتر خونه باشم بهتره...از این جامعه که پره وحشی و دریده هس دور از جونتون

.

امسال فک کنم ترشی نگیرم....ترشی برا چیمونه تو این کرونا....از طرفی ترشی اشتهای ادمم زیاد میکنه و هی به هوای ترشی غذا بیشتر میخوری...چه کاریه!

.

مستاصلم یکم...نمیدونم کارامو چطور پیش ببرم...کارای مگا پروژمه منظورم...احساس میکنم یکم مخم خابیده...شاید تاثیره همون اعتیاد به اینستا باشه که مسخ شدم!

.

چرا من امروز انقد یه خطی یه خطی نوشتم؟!!!!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد