ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یه متنه اوچولوی شونزده مهری

سلام سلام

ساعت ده جلسه دارم و یحتمل تا 11ونیم ایشالا تمومه. ایشالا که خیره. بعدش باید برم سراغ تهیه زیپ کیپ برا ماسکا. هر 5 تا ماسک تو یه زیپ کیپ. یحتمل تا عصر باید بشینم اینا رو اوکی کنم. نمیبرمشون خونه. همنیجا دستامو میشورم و تو اتاقم انجامش میدم. البته به شرطی که 49 تا بسته ماسک برسن!! تو راهن

.

کارامو لیست کردم که یادم نره همین الان. هماهنگی با فررری و ساموندهی عکس و فیلمای تو گوشیم که جا باز شه و الی اخر.

.

یه مقاله رو باید یه ده دوازده ساعتی روش کار کنم و سابمیت کنم بره و یه مقاله دیگه هم باید بحثشو بنویسم. نمیدونم چرا اینجوریه که مقالاته من همش ریجکت میشه! والا مقایسه که میکنم واقعا در قیاس با برخی مقالاتی که از ایران چاپ شده خیلی هم خوبه. نمیدونم چرا اینجوریه. متنفرم از این پروسه مقاله از نوشتنش بگیر تا فرستادنش به ژورنالا و ....

.

برم یه نیمساعتی ساموندهی کنم عکس و فیلما مو بعد برم سر جلسه.

.

مواظب خودتون باشید..هوا سرده...هوای دلاتون گرم

نظرات 2 + ارسال نظر
آفرین چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 23:34

سلام
چ خوبه ک هر روز مینویسی. بد عادت میشیم باز
سرزنده و شاداب باشی

سللم
قربونت

ویرگول چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 11:47 http://Haroz.mihanblog.com

وای یا خدا چقدر کار داری
خدا قوت عزیزم

عاره خیلی
ممنونم ازت ویرگول جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد