ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

زیاد میخورم و کم می خونم :/

خیلی بد شدماااا خیلی

غذا و خورد و خوراکم زیاد شده...شدم 56 کیلو

از اون ورم نمایزم کم شده! نمازامو با کاهلیت میخونم. یادش بخیر یه زمانی نماز صبحمم میخوندم...یادتونه؟

خیلی کارام رو به کندی پیش میبرم و زیاد میخابم. معتاد به گوشی هم شدم.

خدایا منو از دام اعتیاد برهان

.

صب هف و پنج دقه پاشدم و اماده شدم و غذای پیشی ها رو دادیم و اومدیم. الانم صبونمو خوردم و نشستم ب کارام برسم. باید زنگ بزنم به عکاسه فررری که برا پنشمبه ببینیم چطور برنامه بریزیم  و کجا ببینیمشون. از کجا شرو کنیم. ایشالا که بخوبی پیش بره و خدا قبول کنه. رییسه دان کم کمک کرد. انتظارم بیشتر بود.

.

دیروز رفدم معاونت اموزشی و خبردار شدم از شورای پژوهشی گذاشتنم کنار. البته به عنوان نماینده دانشکده تو یه شورای استانی معرفیم کردن ولی بهم برخورد که به خیاله خودشون عدالت رو روی من اجرا کردن! به روی ماون اموزشی خواهم اورد در فرصت مناسب. بیشعور!  بقیه اعضای شورا هم پستهای دیگه ای دارن چطور اونا رو کنار نذاشته!!؟؟ خیلی عوضین بعضیا

.

احتمالن هفته دیه خبر کنن برا مصاحبه گزینش...خدا خودش رحم کنه

.

برا فردا یه جلسه ای گذاشتم که باید بشینم متریالشو عاماده کنم. کاش وخت کنم یه سر هم برم بیمارستان برا یه کاری.

.

برا نهار وسطی دیروز برامون اش فرساد. خوشمزه بود برا شام که یکم خوردیم. بقیشم موند برا نهاره امروز. باید برگشتنی کشک بخریم.

.

برم به امید خدا استارت بزنم کارای امروزو...خدایا به امید خودت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد