ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

مبل توی هال :)

سلام

گفتم یه مبلی تو هال هست که من عصرا روش میخابم؟ قبل دوش گرفتن! و بعد خوردنه نهار!

لذتشو ماه رمضون کشف کردم. اینجوری که دراز می کشم روش صورتم رو به پنجرس . رو به نوره. میخابم تخت تا  دو ساعت اینا.

خیلی خوبه ... با خودم فک میکردم چه خوبه اگه یه روزی خواستم بمیرم تو یه همچین وضعیتی باشه! راحت و اروم رو یه مبل رو به نور :) چشامو ببندم برم برا همیشه.

.

اون روزی یه فکر هیجان انگیزه دیگه هم به سرم زده بود و اونم این بود که فرض کن بگن نیمساعت برا خوده خودته! تو اون نیمساعت همه کار می تونی بکنی ...هررررر کاری ... و هیچ کس هم قرار نیس یادش بمونه یا به یادش بیاد که تو چیکار کردی! ...بی هیچ ترسی و هیچی و هیچی و هر کاری هم که کردی قرار نیست هیچ تبعاتی برات داشته باشه...نه مثبت نه منفی! اون وخت شما تو اون نیمساعت چکار میکنی؟ :)

.

نهار دلمه برگ مو داشتیم منتها مجبور شدم یهوویی تا 5 عصر بمونم . به دکتر میم زنگیدم و گف 5 صوبت کنیم. دیه مجبورم بمونم...غذای گربه ها هم ته کشیده باید براشون برم خرید. تا 5 و نیم کار می کنم (شامل کار روی مقاله و مطالعه یه شیوه نامه و ارسال یه نامه اداری) بعد که زنگیدم به میم بعدش ماشین میگیرم و میرم خرید آذوقه برا پیشیا و بعدم میرم خونه دلمو خورون....یکم استراحت رو مبل و بعدم حمام!

.

ابروهام غشنگ شده! ینی غشنگش کردم! از کرونا نرفم ارایشگاه و گذاشتم یکم پر شد. ریز پیزاشو خودم برمیداشتم.

...............................................................................

تا اینجا رو فک کنم شمبه یا یه شمبه نوشتم

امروزم شکر حالم خوبه. رییس دانشکده بشدت روم حساس شده و از جانب من احساس خطر می کنه! هیچ وقت فکرشو نمیکردم در سومین سال از خدمتم رییسه یه دانشکده از این بترسه که نکنه من جاشو بگیرم!!! :)

.

برام دعا کنید....فعلا برم ب کارام برسم

نظرات 2 + ارسال نظر
ویرگول یکشنبه 22 تیر 1399 ساعت 21:10 http://Haroz.mihanblog.com

ملی جانمممممم گمت کرده بودم
تازه الان پیدات کردم. برم بخونمت
تو هم که بی معرفت یا سراغ نگرفتی

سلام ویرگوووول
گریه نکن دلم میگیره
من میام سراغت ولی بیصدا... صدا در گلو مانده :/

شبدر یکشنبه 15 تیر 1399 ساعت 21:56

ملی خانم سلام . خوبی دختر ؟ امیدوارم حال خودت و دلت خوب باشه . هر وقت می خونمت تلاشتو تحسین می کنم . روز و روزگار به کامت باشه در کنار خانواده ی گلت .

سلام شبدر عزیز
چ خوشحالم ازت دستخط دیدم :) ممنونم ... برام انرژی مثبت بفرس لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد