ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

طاعاتتون قبول

سلام

واااای که دیگه کم عاوردم

کلییی کار دارم و هیچی انرژی ندارم. همین الان انگار سنگ قورت دادم نشستم پشت میز...گلاب به روتون نفخ هم دارم(از بس که رو هم رو هم میخورم همه چیو) ، کم خوابی هم دارم و همزمان استرس کارای روی هم تلنبار شده داره منو میکشه!

تنها وقتی که از دنیا جدا میشم و فک کنم یه جورایی میمیرم وقتایی هس که رو مبل بزرگه توی هال دراز کشیدم . خب یه طرف هال کلا پنجرس و البته که پرده هاشو کشیدیم منتها چون اتاق خابمون خیلی کم نوره برا همین خوابه بعد از ظهر تو اون نور خیلی حال میده. سرمو میزارم رو بالش و بی هوش میشم تا دو سه ساعت. واقعن بیهوش میشم و فک کنم ناشی از ضعف روزه داریه.

.

نماز روزه های شمام قبول راستی! :)

.

یه چی مهم بگم و برم. سر نمازام همیشه دعا میکنم...بصورت کلی میگم دوستای خوب مجازیم :) نگین که به دعای گربه سیاهه بارون نمیگیره که خودم میدونم! نزنین تو ذوقم!  لطفا شمام برا من دعا کنین...دعاهای خوب خوب  :) مِلسی پیشی سفیدااا! :)

نظرات 2 + ارسال نظر
گلاویژ چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:11 http://Shade.blog.ir

ما که قابل نیستیم ولی چشم:*

ممنونم گلاویژ جون

ولی اله سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت 11:26 https://book-market.blogsky.com

طاعات قبول

ممنونم ...بهمچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد