ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

رمضان نود و نه

سلام بچه ها

امیدوارم همتون سالم و سلامت باشین

منم خدا رو شکر خوبم . مریضی نگرفتم. اون هفته سر اعصاب خوردی که داشتم فک بالام تیر می کشید و یکمم سینوزام پر شده بود که خوشبختانه با دوپینگ در عرض دو روز برگشتم به حالت عادی. اگه بینیتون کیپ شد در حالیکه هیچی توش نیس و فقط احساس کیپی در بینی داشتین این یعنی که سینوزاتون پر شده. من علایم دیگه ای نداشتم. هر چهار ساعت قرص اکالیپتوس خوردم. اب هویچ و سوپ سبزیجات و یه دونه آمپول نوروبیون و استراحت کامل. و اینکه سشوار گرفتم رو صورتم! که صورتمو گرم کنم.

فک کنم چون هر روز حمام میکنم مستعد سرماخوردگی شده بودم که خلاصه بخیر گذشت.

.

شما در چه حالین؟ خوبین؟  از خودتون بنویسین برام خو چی میشه مگه

.

حسابی سرم شلوغه و اساسی وقت کم میارم. خیلی هاااا...اصن یه وضعی....فک کن هنوز مقاله بزرگه رو تموم نکردم! قبل عید قرار بود تمومش کنم....ببینم زمان برا شماها هم داره میدوئه؟ یا فقط برا من اینطوریه؟ انگار دنیا می خواد به آخر برسه!

.

گشنمم هس...راسی نماز روزه هاتون قبول...برا منم دعا کنید باشه؟ من باور می کنید دو روز قبل رو برا شماها دعا کردم؟ کلی ها! گفدم دوستای وبلاگیم! دیگه خداجون خودش میفهمه!

.

فعلا تا همینجا که فمیدین زندم و نمردم بسه ! برم به کارام برسم که شیش باس بریم یه جا بازدید. موندم تو دانشکده و هیشکی نیس جز ماون توسعه... ببینم میتونم تا یه رب به شیش یکم کارامو پیش ببرم یا نه.

.

پی نوشت یک:

مهر فرماندارمون بدجور افتاده به دلم

پی نوشت دو:

به نظرتون چیکا کنم ؟


.

پی نوشت سه:

بای بای! و بدرود ...

نظرات 2 + ارسال نظر
آفرین چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 01:17

اووووه یِههههه
نخ و ریسمون بده, بینیم چ میشه
سهم شیرینی مارو هم نگه دار


آآآآآآآآآآآآآآفرررررین میترسم نخ بدم خووووو ....میپیره یه وخ میکنه تو گونیم!

لیلا دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 23:43

اخ جون به فرماندار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد