ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

سال نو .... مبارک؟؟

سلام بچه ها

من اول معذرت می خوام ک یکی دو نفر رو نگران کردم! من حالم خوبه فقط نمیدونم این روزا چطور میگذره... خودمو درگیر بحث گندزدایی و پاکسازی محیط تو شهرمون کردم و خلاصه تقریبن از بیست اسفند تا امروز نفهمیدم روزام چطور گذشته... 

سال نو برا هممون مبارک! امیدوارم زودتر این روزای ترسناک بگذرن ... خدا به هممون رحم کنه... شماهام از خودتون خبر بدین لطفا ....

نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا پنج‌شنبه 28 فروردین 1399 ساعت 23:45 https://79681.blogsky.com/

اوه چه خوب ملی جون
سال نوی توم مبارک

خیلی کار ارزشمندی انجام میدین مرسی واقعا

سلام شیدا
خوبی تو؟
اصن یادم نیس تو پست چی نوشتم ممنونم ازت

لیلا پنج‌شنبه 21 فروردین 1399 ساعت 22:46

چه عجب دختر
دل نگرانت شدیم دیگه

سلام
اصن وقت نمیکنم اینجا سر بزنم....یه اوضاعی شده مرسی سر میزنین بهم

آفرین چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 23:40

سلام ب رو ماهت

فدا سرت, همین شکر ک سلامتی و حالت خوبه خوشحالم ک سالمی

سال نوی ت هم مبارک (ب رسم عادت)

اره روزای خوبی نیس, حال هممون زیاد خوب نیس..
ارزو میکنم روزای بهتری از راه برسه

بیش از پیش مواظب خودت باش ملی جونم

(اگ کسی دیگه هم کامنتمو میخونه, میگم: شمام مواظب خودت باش)

ممنونم ازت آفرین جون
مرسی که هستی

میرسه ایشالا میرسه....
تو هم مواظبت کن حسابی آفرین جون

حتمن میخونن بچه ها مواظب باشیییییین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد