ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

دوباره چالش...دوباره ...دوباره دوباره

:(

سلام

همه چی دوباره بهم ریخت... یه نامه از بنیاد نخبگان اومده برا دانشکدمون  که فلانی برای جذب در فلان رشته در اولویته...فلان رشته کدومه؟ رشته منه!! حدس میزدم پسره بیاد تو فراخوان شرکت کنه اما فکر نمیکردم از طریق بنیاد بخاد اقدام کنه. بنیاد پشتشو میگیره!

خب یارو هیات علمیه تبریزه و داره میاد تو فراخوانه شهرستان شرکت کنه که یه سال بعدش انتقالیشو بگیره بره تبریز. رییسم اینو قبول داشت! رییس میگه تنها راه اینه که فراخوانه رشته تو رو لغو کنیم. وگرنه اگه بخوایم اینو بگیریم دیگه کلا برا جذب تو راه ها بسته میشه (از رشته من همین یکی هم اضافیه چه برسه به اینکه بخوان دو تا بگیرن!!)

.

نمیدونم چرا اینجوری میشه...نمیدونم چرا همش کارام گره میخوره... نمی خوام بی توکل باشم...ولی واقعن موندم توش...چرا اینقدر دردسر برام پیش میاد؟!!ینی انقدر بد و منفی هستم که کائنات هی برام نسخه میپیچه؟ :((( به خدا یواش یواش دارم دیگه مطمئن میشم که من ادمه خیلی منفی ایم که اینهمه هی کارام پیچ میخوره :(( نمیدونم چکار کنم...نمیدونم نمیدونم :((((

نظرات 1 + ارسال نظر
آفرین یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 13:24

هعییییییی روزگار هعیییی....


بیا بغلمممم....


در تلاشم درستش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد