ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

روزای برفیه برفیه برفی

سلام بچه ها

امیدوارم خوب باشین .

خدا رو شکر بابت برف زیاد...چندین سال بود که اینقدر برف یه جا نباریده بود...خدا رو شکر...پاییزه کم بارونی داشتیم. خیلی کم بارون ولی شکر که زمستون عوضش در اومد. یاد بچه گیهام افتادم که تا زانو تو حیات برف میومد...الان به زانوم نمیرسه ولی خب اگه بچه 4 ساله بودم میرسید :)

.

اینجا از هفته پیش پنشمبه هامونو تعطیل کردن و در عوض ساعات کاریو بیشتر. کارمندا تا سه و نیم می مونن و ما هیات علمیا تا شش باس بمونیم. صبح هم هفت و نیم دیه باس انگشت بفشاریم. خوبه به نظرم ...خعلی خوبه. دو روز در هفته تعطیل. ادم یه استراحتی می کنه. هر چند که پنشمبه گذشته برا ساعت 12 امتحان انداخته بودن (بعد برنامه ریزی امتحانات ابلاغ اومد که پنشمبه ها تعطیله) و منم دلم اروم نمیگیره نرم سره جلسه امتحانه بچه ها. یاده دورانه دانشجوییه خودم می افتم که سر جلسه اگه استاد نمی اومد استرس می گرفتم. خوب شد که رفتم سر جلسه...عینه خنگا تو گل مونده بودن! نه که سوالاته امتحانیشون همیشه کشککی هستش برا همین عادت به امتحانه درست و درمون ندارن. خودشونو گم کرده بودن اساسی و هل کرده بودن. رفتم یکم توضیحات دادم و بالاسرشون ابهاماشونو رفع کردم و عاروم گرفتن!

.

بسلامتی شیکم  و پهلو درعاوردم! مبارکه ایشالا! خیلی سعی میکنم جلو حلقمو بگیرم ولی نمیشه! بازم تلاشمو می کنم ! یکمم تقصیره خاهرمه . بزرگه...هی شیرینی و شوکولات میخره و هی میخوره هی میخوره!

.

کلی کار طبق معمول رو سرم ریخته ولی دارم تمرین میکنم که استرس کار رو نیارم تو خونه. صبح ها که چشمامو وا میکنم اولین چیزی که میاد تو ذهنم کارای عقب موندمه و خب حس بدیه! یا وسطه کارای خونه یهو یاده استرسای کاریم میوفتم...واقعن بده که کار تو زندگیه عادم عجین بشه. حالا باز بهتر شدم. قبلنا (ینی مثلا 4-5 ماه پیش و قبلترش) واقعا بدتر بود. یکم رو خودم کار کردم که اون حالت تعدیل شه و بازم دارم کار میکنم رو خودم.

.

پس فردا عاخرین مهلت ثبت نام تو فراخوانه. چه زود دو ماه گذشت. انگار همین دیروز بود رفته بودم وزارت خونه و با استرس نشسته بودم تو راهرو که ببینم رشتمو تو فراخوان میزنن یا نه :/ خب ثبت نام کردم و همه مدارکمم بارگزاری کردم مونده چنتا دونه که اونم ایشالا امروز و فردا و نهایتش پس فردا تکمیل می شه. خدا خودش بهترین ها رو سر راهم بزاره و بتونم تو این فراخوانه پیمانی بشم. خدایا خودت کمکم کن. اگه پیمانی بشم کمتر بلاتکلیفم و حداقل مطمئن میشم که به سیستم وصل شدم. برا بقیه معضلات و چالشها بعدش یه فکری میکنم.

.

بچه ها به دعاهاتون احتیاج دارم و خواهش دارم که دعام کنین که تو این فراخوانه قبول بشم. اگه پروسه عادی باشه هشت نه ماه دیه باید حکمم بیاد ولی از اونجایی که این دانشکده هیچیش به عادم نرفته قطعا بیشتر طول میکشه. سرنوشت شرکت کننده های فراخوان اسفند 96 تازه تازه داره الان روشن میشه و امیدوارم برا من انقدر اذیت کننده و طولانی نشه.

.

چه حس خوبیه که میدونم اون بیرون داره برف میاد :) کاش پنجره داشتم و میتونستم ببینمش :)

مواظبه خودتون باشین...براتون دعا میکنم...کلی انرژی مثبت با دونه های برف روانه شماهاااا...شمام برام دعا کنید...بای بای بای :)


نظرات 4 + ارسال نظر
پیشی یکشنبه 29 دی 1398 ساعت 18:34

ایشالاااااااااااااااااااااا که قبول بشی ملی جونم

قربونت پیشی جون

شبدر شنبه 28 دی 1398 ساعت 18:48

سلام . ارزو می کنم هر چی می خوای بشه . تلاش هات ستودنیه . پشتکار داری برای هر چیزی . برف خوبه اما امیدوارم حیوونا اون بیرون جای گرمی پیدا کنند . بخورده هم نگرانت شده بودم کامنتمو تایید نکرده بودی . الان خیالم راحته صحیح و سالمی .بوس بوس

سلام شبدری
قوبونت
من که به سه تا پیشیه تو دانشکده و 5 تا پیشیه تو کوچمون میرسم. جاشونم خوبه و برا خودشون سرپناه دارن. خدا حافظه بقیشونم باشه خودش
اونو تایید نکردم چون گفتم شاید نخوای ای دی تلگرامت عمومی شه...برا همین

زهرآ شنبه 28 دی 1398 ساعت 15:59 http://‌asemanvaeshgh.blogsky.com

حذف کردم عزیزم
چشم‌ دعای من که به سقفم نمیرسه چه برسه آسمون
تو هم منو دعا کن

عی باباو....
این چ حرفیه...اتفاقا بر عکسه...مطمئن باش دعات تا اون بالابالاهااا هم میره...خیلی وختا به خیلی چیزایی که میخایم نمیرسیم... ولی باس صبر داش زهرا جونی....یا وقتش هنوز نرسیده...یا رسیدن بهش یه فاجعه بزرگی بوده که اتفاق نیوفتاده
زهرا جونیه غشنگم

زهرآ شنبه 28 دی 1398 ساعت 12:01 https://asemanvaeshgh.blogsky.com/

سلام ملی جونم
دیشب داشتم با خودم میگفتم خیلی وقته آپ نکردی. خدا را شکر خوبی
ایشالا تکلیف کارت خیلی خیلی زود معلوم بشه و پیمانی بشی
بوس عشقم

سلام زهرا جونی
دل به دل راه داشته پس قوبونت برام دعا کن
کلیک کردم رو لینکت برام باز نکرد چرا؟ بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد