ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

همش دویدمااااا

سلام

امروز همش دویدم

صب تا ده کلاس داشم... بعد رفتم یکی از معاونتا و با مسئولش صحبتیدم در مورد یه سری امار و متاسفانه چیزی که میخوام رو اونطوری که می خوام ندارن. 12 بود که پشت میزم بودم. یه تخم ابپز خوردم و پنیر و نون سنگک(صبونم) و دوباره پاشدم رفدم بهزیستی...یه  کارگاهی بود که ذیل پروژه من قرار بود برگزار بشه و شد. قرار بود سی مهر برگزار بشه که تا الان عقب افتاده! قشنگ کارا با همین سرعت دارن پیش میرن ماشالا!

.

بزرگه سرما خورده و خدا رحم کنه به انفولانزا تبدیل نشه. وسطی هم. دیشب کلی خریدایی که پاپی زحمت کشیده بود رو شستم و تمیس ممیس کردم و دو ساعت تقریبا سر پا بودم. اب هویچ و اب کرفس گرفتم و سوپ پختم و همه رو دادم به خورده بزرگه. طفلی وسطی هم تنهاست و سهمشو گذاشتم برا نهاره امروزش بخوره...خدا کنه خودم مریض نشم که کلی دوندگی دارم.

دیشب کارشناس وزارت زنگولید و گف شمبه و یه شمبه باس برم وزارت. برا پروژم. خدا کنه جلسه به خوبی بگذره.برا مدلی که می خوان دولوپ کنن از من و نظراته وزینم میخان کمک بگیرن! منو باش رو دیوار کیا دارم یادگاری مینویسم! قرار بود اینا بمن کمکم کنن انگارا!!

.

همی الان اقای الف عینه مهربون (ابدارچیمون) برام یه پیش دستی پلو عاورد. هر روز بهم سوپ میده و پلو هم هر وقت غذا براشون زیاد بیاد...بهتون نگفدم عاخه که از بعد ماه رمضونه امسال معاونه پشتیبانیه بدجنس(که زنش از من متنفره) ناهاره منو قط کردن! حالا اسمه این سوپی که هر روز اقای الف عین بهم میده رو  گذاشتم سوپ مهربانی :) از سهم خودشون بهم میدن و همونم ته دلمو میگیره. برم پلومو بخورم و بیام مجدد!

.

خب خوردم و بسی خوچمزه بود منم با کرفسایی که دیروز تمیس کردم عصری میرم و خورش کرفس میپزونم. رژیمی و بی چربی ...کرفس برا سرما خوردگی مفیده. خلاصه اینجوریا

.

کتابه بالی هنو زیره دستمه و نمیدونم چرا انقد داره طول میکشه. خدا کنه امروز بتونم تموم کنم یکی از فصلاشو. یه فصلشو کامل خودم باس بنبیسم که الان در حال تکمیل شدنه. یه فصلشم نصفیشو من نبشتم و نصفیشو دو نفر دیه که اونم باس بشینم بازنویسی کنم. هشت تا فصلم هس که بقیه نوشتن و دو باره بایس بخونمشون که موشکولی نداشته باشن . خدایا کمککککککککککککککک

.

دو تا چکیده باس اماده کنم تا 15 اذر . ینی اینطور بگم تا عاخره این هفته باس دو تا چکیده اماده باشه. یه سری مطالعات بکنم برا جلسه تهران. یه سری دیتا بگیرم از دو نفر (بهزیستی و مدارس) ، تکلیفه دعوتنامه دو تا جلسه رو روشن کنم ( یکیشو میخام بندازم سه شمبه بعد اون یکی هم یحتمل چارشمبه یا پنشمبه. )

.

میخام دوشمبه رو هم تهران بمونم چون هم میخام سوغاتی ببرم برا اون استادم که کمک کرد رشتمو تو فراخوان بزنن. همم برا پاپی برم سفارشه کاناپه تخت شو بدم. لازمشه و در عذابه طفلی.

.

بچه ها اگه سالمین یا خدای نکرده سرما رو خوردین حتمنه حتمن اب میوه مصرف کنین. اب میوه طبیعی. یا خوده میوه اگه ابمیوه گیری ندارین. خیلی خیلی موثره. سوپ بپزین توش شلغم و پیاز و سیر بریزین. اینا همش انتی بیوتیکه. خیلی موثره در پیشگیری از سرماخوردگی یا در بهبودش. خیلیااااا.دیدم که میگمممم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد