ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ترس و برزخ

سلام

چقدر  هوا سرد شده... آماده اید برا شنیدن اخباره ملی؟ خب پس بزن بریم! :)

اولین خبر اینکه برا هیات علمیا فراخوان زدن و برا رشته من نزدن و دارم همه تلاشمو میکنم که رشته منم وارد کنن ولی امیدی نیست ...

خبر بد بعدی اینکه به دعوت از وزارتخونه داشت یه سفر بازدید فنی جور میشد برا خارج از کشور که تا مرحله گرفتنه وقت ویزا هم رفتیم و دقیقا همون روزی که وقت سفارت داشتیم نت ایران قطع شد و وقت سفارت مالید...

خبر بد سوم اینکه در طول یک ماه گذشته سه نفر بطور جدی باهام صوبت کردن مبنی بر اینکه بساطه برناممو جم کنم و  برگردم معاونت اموزشی و مث بقیه هیات علمی ها که اسمشون تو اسمها نیست بشم. دقیقا با همین جمله: بشو مث بقیه که اسمشون تو اسمها نیست!! از اینکه اسمم تو اسمهاست ناراحت میشن؟ بعبارتی اسم در کردن! اسم در کردنه من براشون چرا ناراحت کنندس؟ یکی از اینایی که باهام صوبت کرد ماون بود یکیش رییس دفتر و سومی هم رییس حراست! البته رییس رو از قلم انداختم که چن روز پیش دعوای بدی باهام کرد و غیر مستقیم گف پرتت میکنم ازینجا بری تو همون ماونت اموزشی بشینی و برنامتم تعطیل می کنم! عصبانیتش پشت بنده همون سفری بود که برام جور شده بود برا خارج از کشور و من ازش گواهی اشتغال بکار میخواستم و 5 روز مرخصی! (البته توضیح اینکه فرداش نرم شد و پشیمون شد و الانم بهم گفته قراره نامه بزنه وزارت که اسممو تو فراخوان بزارن و منم به این حرفش امید بستم )  ...خبر سوم طولانی شد!

خبر بد چهارم اینکه سازمانها باهام همکاریشونو کمتر کردن و زوره بیشتری میبره اقداماته مربوط به پیاده سازیه برناممو انجام دادن و علنا کارخرابی میخان بکنن.

.

فعلا دیگه همینا! هاااا یه بدبختیه دیگه هم دارم که بالتازار برام ددلاین گذاشته که کتابشو تا وسطای اذر شسته رفته تحویلش بدم که اگه شماها تونستین تا 15 اذر یه کتابه شسته رفته تالیف کنین و تحویله من بدین منم میتونم همین حرکتو برا بالتازار بزنم!

.

کلا اوضاع خجسته ای دارم برا خودم و الانم با استرس نشستم دارم لواشک الو میخورم با دونه سویای لیمویی شده! ترشه!!اگه ناممو بزنه رییس دانشکده (نامه به وزارت که رشته اینو بزنین تو فراخوان) باس شمبه پاشم برم تهران وزارتخونه بیوفتم ب دست و پاشون ببینم ویرایش میکنن فراخوانو یا نه.

.

پاییزه سردیه...قبول دارین؟ :/

نظرات 2 + ارسال نظر
آفرین جمعه 8 آذر 1398 ساعت 13:30

کاش این بین حداقل یه خبر خوب هم میبود ک میگفتی

هممممم الان میام میگم :)

من پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 12:31

یه سوال:
فراخوان هیات علمی مربوط به کجاست و چه رشته هایی؟
با این اوضاع داغون اینترنت ، حس اصحاب کهف و بیخبر از کجا بودن بهم دست داده

مربوط به وزارت بهداشته و کلی رشته! سایتش بازه و ادرسش اینه: فقط با کروم یا اکسپلورر بازش کن:
http://jazb.aac.behdasht.gov.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد