ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

زلزله ٩٨

دیروز نزدیک شش از دان زدم بیرون و رفتم سمت خونه پدری. پاپی ماهی خریده بود دو تا و خواستم بگیرمش ببرمش خونه مامی ک درستشون کنم. 

پاپی و وسطی رو دیدم و ماهی ب دست نزدیک هشت بود فک کنم ک رسیدم خونه. چن تا هم سی دی فیلم ورداشتم اوردم با خودم ک ببینم.  اول یکم فیلم دیدم (شاید ده دقیقه) بعد پاشدم ماهیا وو تمیس کردم و ادویه پاشیدم و بعدم دوش گرفدم و بعد نشستم پای لب تاب ب فیلم دیدن تاااا ساعت دو شب.

نزدیک دو و ربع بود که گرفدم بخابم یهو اول ی صدایی اومد بعد زیر کمرم خالی شد و تختم تکون خورد!!! 

چن ثانیه طول کشید تا بفهمم چ خبره و دویدم تو هال... زلزله بود! تا تلگرامو چک کنم و کمی ترسم بخابه و دوباره بخابم شد طرفای سه. 

خدا خودش کمک کنه ب زلزله زده ها ... خعلی سخته :( 

.

صب ده و نیم بیداریدم و بزرگه هم همون موقه بیدار شد و صبونه املت بار گذاشتم و نهار هم کته شیوید با ماهی . یه ماهی رو برا امروز پختم و یکیشم برا نهار فردا.  برا وسطی رو هم دو وعده کشیدم بزرگه براش برد. 

.

کاره خاص دیگه ای نکردم امروز. کمی چت با استاد جان، صحبت با الف، یه دوش سریع و همین. 

نیمساعت پیش هم رفتم رو ترازو شدم ٥٤ کیلو. خعلی بده :/ 

.

این روزا بشدت هوس زندگی تنهاییمو کردم! و هوای یه کسی رو که قبلنا یه سری ب زندگیم زد و رفت ... غمگینم یکم ... استرسها سر جاشه ولی غمگینی درجش بیشتره و برا همین استرسا فعلا کنار رفتن! 

با همه اینها صبحها ک بیدار میشم خدارو شکر میکنم... هر روز ... خدایا شکرت :) 

نظرات 3 + ارسال نظر
آفرین چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 16:14

دلتنگی خررر عسد

عزیزم افرین ...نبینم دلت تنگه دختره غشنگ

لیلا جمعه 17 آبان 1398 ساعت 19:48

مرسی که نوشتی ملی
منم از زلزله تو اخبار خوندم
خدا بلاها رو دور کنه
یادته تهرام بودی خوراکی سبزو کاهو و کدو و طالبی می خریدی؟عکسش و گذاشته بودی من دلم آب شد

خواهش می کنم
عاره یادش بخیر .... هیییییع

زهرآ جمعه 17 آبان 1398 ساعت 18:16 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

سلاااام عزیزم
خدا را شکر خوبید و امیدوارم خطری نباشه برای هموطنانمون
ملی با این پستت هوای نوشتن کردم و روزانه نویسی.. به به ماهی چقددددد دلم خواست
امیدوارم زود زود خوشحال بشی

سلام زهرا جون
بنویس خبببب
ممنونم ازت...برام دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد