ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

:) پسته وسطه روزی...

سلام

از صب نشستم سره یه کاری که داشتم و الان به یه جاهاییش رسوندم . میخاستم برم بهزیستی که قبلش گفدم یه سر دشوووری برم بعد. نگو وختی تو دشوری بودم پاپی اومده بهم سر بزنه!

الانم نشسته تو اتاقه یکی از دوستای قدیمیش و منتظرم بیاد ببینمش بعد برم بهزیستی.

.

دیروز رفتم دیدنه هاپو و دیدم قفسش خالیه...باور نمیکردم بمیره :( نمیدونم شک میکنم به دامپزشکا. میگم نکنه درست  درمونش نکردن و کاری براش نکردن...هاپو خیلی ناراحت بود تو اون مدته بستریش. خیلی. گفتم که تو کوچه منو دید دم تکون داد ولی اونجا افتاده بود یه وری و بهم توجه نمیکرد. کاش خونه برا خودم بود و میتونستم بیارمش تو حیات. شاید اینجوری زنده میموند ...نمیدونم

.

امروز بعد اینکه از بهزیستی برگشتم میخام بشینم به نوشتنه کاور لتر. اول و اخرشو دیروز نوشتم و مونده وسطش که اصله کاریه! :/ این پوزیشن شغلیه دو سالس و خیلی موقعیت خوبی به نظر می رسه...خدایا کمک لدفن مث همیشه

بعدشم یکم رو برنامه ریزیه پروژم کار میکنم خدا بخاد اگه . فرماندار هنو بهم وخته ملاقات نداده...یکم نگرانم...نکنه زیرابمو پیشش زدن؟ دیروز کلیپی که داده بودم بسازن رو براش فرسادم و کلی هم حرص خوردم که چرا دست خطشو انداختم دور (توی همایش دفترچمو گرفت و یه سری چیا یادداشت کرد و پسم داد.  از روشون عکس گرفتم که بعدن بهش تو واتس اپ بفرسم و عکساشو نمیدونم کی پاک کرده بودم! حالا دیروز که میخاستم براش پشت بنده کلیپه بفرسم دیدم عکسا نیسن. کلی حرص خوردم . منتها الان که بین کاغذامو گشتم دیدم عه خوده کاغذا رو ننداختم دور و همینجان...الان براش میفرسم ...خلاصه برداریه صحبتای سخنراناس البته به طرز ناشیانه ای :)

....

برم بقیشو میام و مینویسم ...

....

خب برگشتم. خوبیش اینه که ادارات اصلی که باهاشون کار دارم همین دور و ورن!

گرسنم بود یه نصفه شلیل خوردم با دو تا هلو انجیری! نهارم برا خودم خورش کرفس خالی اوردم با چن تیکه نون میخورم. کاش فلفل و گوجه و خیارم می اوردم. به هر روی نیاوردم دیه!

خوش بحاله اونایی که پنشمبه ها تعطیلن... عصری باس برم چنتا مجله که مصاحبمو توش چاپیدن بخرم بعلاوه داروخونه یه کاری دارم! همین. برم دیه برم ب کارام برسم...فعلا بای بای

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 28 شهریور 1398 ساعت 12:18

چه خوب که اینجا یه کم فعال شدی
خوشحالم

منظورت وبلاگه؟ چه خوب که خوشالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد