ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

از شنبه های مردادی

میگم چقدر زود داریم به نیمه سال 98 نزدیک میشیم!! چرا انقدر تند تند داره عمرمون میگذره؟؟؟

دیروز یه جمعه عجیب بود که با رویت یه عقرب در دم دره حیاط شروع و با رویت یه کرم سبز پخته شده!!  روی لوبیا سبزهایی که پخته بودم فریز کنم تموم شد!!

بنظرتون بخوریم لوبیا سبزا رو یا نه؟؟؟ فعلن که خرد و فریز کردم حالا شاید بعدن انداختمش دور!

خب من اول سر و ته لوبیا ها رو میچنم بعد میشورم و ابپز می کنم و بعد خرد میکنم! ظاهرن تو یکیشون کرم بوده!

.

پریروز الف دوباره برا باره صدم بهم گف بیا بگیرمت! با همین ادبیات! گفتم منو بگیری دقیقن چکارا قراره بکنی؟ مزیته رقابتیت چیه؟ یا بعبارتی چیت منو جذب کنه به سمته تو؟ برگش گف مزیت رقابتی برا وقتیه که ادم رقیب داشته باشه!!! رقیب من کیه الان دقیقن؟ واااااای ینی مردم از خنده! راس میگه خب رقیب نداره که الف! من هیچ خاسگاری ندارم! البته یکی داشتم دو هفته پیش! رییسه یه اداره ای بود از این اداره زپرتیا! یک ادمه زپرتیه بی خود!!! حالا اینو ب الف نگفتم! ولی انصافن درست گف الف! رقیبی نداره ...منم کم نیاوردم و گفدم تو باید با رقیب فرضی رقابت کنی ..خخخخخخخخخخ

فعلا دوز ندارم مزدوج بشم! می خوام بعده اینکه به همه درهای بسته خوردم و راهی دیگه برا ادامه نموند بهش فک کنم! البته اگه تا اونموقه الفی باقی مونده باشه.

.

رییسم هفته پیش روز دوشمبه بین شونصد نفر ادم از سازمانای مختلف رید بهم (ببقشین البته) و منو ناکار کرد. بهش اهمیت نمیدم. امیدوارم کاریم نداشته باشه و نخواد اذیتم کنه...خدایا به خودت پناه میبرم از شره هر چی عادم نکبته!  (عادمِ رو نوشته بودم عادمه! بخاطره کامنت اون دوستمون که ازم خواهش کرده بود بجای کسره از ه استفاده نکنم اصلاحش کردم! گاهی یادمه و گاهی یادم میره...هر جا یادم باشه درست می نویسم! )

.

کاش بشه هر روز حداقل یه پاراگراف بنویسم...نوشتن خوبه... دیروز هر چی فک کردم یادم نیومد که من دقیقن از کی موهام حسابی سفید شد! اگه مینوشتم الان جوابه این سوالو دقیق می دونسم! چقدم که سواله مهمیه!! ولی خب مهمه نیس؟؟

.

دارم پایان نامه بزرگه رو مینویسم. خدا خودش کمک کنه زودتر تموم شه و بتونه شهریور دفا کنه. یکم از فصل چهارش مونده و کل فصل پنجش! و ساموندهی به کلش از نظر فونت و اینا!

.

می خوام یه مانتو و شلوار و شونیز که با هم دست هستن سفارش بدم. اینترنتی. قبلنم ازشون خرید کرده بودم و راضیم. کلش 325 تومنه. قشنگه :)

.

برم به کارم برسم و امیدوارم بازم زودی بیام و یه گزارشه شده کوتاه بنویسم از بلاهایی که سرم میاد و از امیدهای اوچولو اوچولوئی که گاهی به سراغم میاد ...فعلا خودافظ

نظرات 1 + ارسال نظر
ملیله یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 18:51

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد