ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

امید ....

دو روز پیش یه متنی خوندم و فرستادمش برا الف : به انچه که نا امیدی و امید نداری، امیدوارتر باش  از آنچه که به آن امید داری...

خب واقعیتش اینه که من چن وقته همینجوری شدم و به چیزایی که هیچ امیدی بهشون نیس امید می بندم و به چیزه خاصی هم امید ندارم!! ینی چون امیدی ندارم برا همین دل دادم به چیزایی که امیدی بهشون نیس! میفهمی چی میگم؟!!

.

تاسیس کارشناسیه رشته سوت شد رفت هوا ...وزارت گفته تبریز باید موافقت کنه که نصف ظرفیتشو بده به ما که اونم موافقت نمیکنه!  

.

من اینجا همش سه تا واحد درسی دارم و بقیه واحدهام پر نمیشن! و این منو با مشکل مواجه خواهد کرد، مگر اینکه اهل باندبازی و سیاسی بازی باشم و پارتی داشته باشم که بهم پست معاونت یا مدیریت بدن ....که اونم من نه پارتی دارم و نه باند بازم!

.

چند وقته اصن فرصت نمیکنم برا پست داک سرچ کنم و یکی دو جا هم که اپلای کردم ریجکتم کردن!

.

هیچ کاره پژوهشی در دسته انجام ندارم که برام نون و اب بشه و بشه مقالش کرد و از این لحاظ هم تعطیله تعطیلم.

.

چن تا کاری که زیره دستمه یا بسختی پیش میره یا با کلی موانع و یا هم کلا پیش نمیره.

.

زندگی خیلی زیباس نع؟ :) ولی با همه اینا سعی میکنم بخندم....با گربه ها بازی میکنم تا دلم وا شه! موزیک گوش میدم و میرم تو هپروته رویا... همون رویاهایی که امیدی بهشون نیس و من بهشون امید بستم.

.

میشه بهشون رسید به نظرتون؟!  :) توکل بر خدا شایدم رسیدم بهشون ....

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا شنبه 22 تیر 1398 ساعت 21:44

چقدر می فهممت
چقدر حال و هوامون شبیه همه
چقدر در تاریکی و ناامیدی دنبال امید گشتن دشواره
امیدوارم دریچه ای از نور امید به روت باز بشه خالصانه دعات میکنم

ممنونم ندا اشکولی شدم یهوووو ممنونم از دعا و انرژی مثبتت ندای خوبم

زهرآ دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 00:00 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

سلام ملی جونم
دوستت دارم
مشخصه که حرفم نیومد
کاش اون روزی بیاد که کلی واسمون مینوشتی

سلام
زهرا جون
کاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد