ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

صرفن جهت ثبت در تاریخ!!! :/

سلام  :/

برای بار دوم بعد از دو هفته پرپری اومد سراغم.... نمیدونم چرا! یحتمل بخاطر فشار روحی و جسمیه توامان بوده...حیف شد نمیتونم نماز عید فطر بخونم و اخرین افطارای ماه رمضونو سر سجاده اساسی دعا کنم تازه روزه دیروزمم بیخود شد...از یه روز قبلشم چادر نمازم کثیف بود و نماز نمیخوندم چقده بد تموم شد برا من این ماه رمضونه :( ناشکری نمیکنماااا.... ولی حس خوبی ندارم دسته خودم نی :(

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 21:17

کجایی بابا دلمون شور افتاده

آفرین سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 16:10

سلام ملی جونم
دلم برات تنگولیده
یه ماهه ننبشتی

ملیله چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 17:31

سلام ملی کجایی
بیا بگو بحرف ببینیم حاصل سر و صداهایی که کردی چی شد ؟خوبی ؟

سلام
هیچ حاصلی نداشت ملیله جون
هیچ.....
ولی من ادامه میدم....امید نزار بمیره

آفرین چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 20:09

ماه من می شوی؟
آنوقت سی روز که سهل است
سالهای سال برای دیدنت
هر روز را عید میگیرم..

عیدت مبارک ملی جونم
تقدیم با عخش


بلی بلی می شوم
عیده تو هم مبارک آفرین جوووون موچکررررم از انرژی مثبته ارسالی

ویرگول دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 14:59 http://haroz.mihanblog.com

انقدر که حرص می خوری دختر جان
ببین چه داری می کنی با خودت
خدا دعای ماه مبارک رو همه جور قبول داره‌. دلت که پاک باشه بقیش حله.
منم دعا کن مهربون

عاره راس میگی ویرگول و بازم راس میگی ....خواهرمم میگه که مهم اینه خوب روزتو گرفتی امسال و تو دعاهاتو بکن چشم ویرگولی محتاجم به دعا ...تو هم منو دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد