ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ابهام :/

فرمه اپیلیکیشنه ویزا رو دوباره پر کردم

عصری هم اومدم با یه اقای دکتری که مسئوله یه دارالترجمه هس صوبت کردم تلفنی. همونی که مدارکمو دادم برام ترجمه کنه. میگه دوباره نمیتونی با همون دعوتنامه اقدام کنی ! ولی بنظرم اشتبا متوجه شد منظوره منو! ینی چی؟ ینی من یه بار اقدام کردم و ریفیوز شدم الان مجدد نمیتونم دوباره برا همون همایش و با استفاده از همون دعوتنامه فرمه تقاضای ویزا پر کنم؟!! خب غیرمنطقیه!  من الان میخام مدارکمو کامل تر بزارم و مجدد اقدام کنم ، پس چرا نباید بهم اجازه بدن؟؟

.

با پاپی هم صوبت کردم و گف ولش کن و قسمت نبوده ... نمیدونم... شایدم قسمت نبوده... بعدم با خودم میگم پوله زبون بستم رو پای یه همایش تلف نکنم و عوضش دیگه برنامه ثابتم باشه جستجو برای پست داک. همایش رو هم اگه اوکی میشد که برم صرفا یه همایش بود و قرار نبود اتفاق خاصی توش بیوفته. فقط یکم ترسم میریخت همین! البته همینم خیلیه.

.

خو دیه همین! ببخشید اگه خوندن این سطور براتون جذابیتی نداره...واسه دله خودم مینویسم  راسدش...

نظرات 1 + ارسال نظر
ویرگول جمعه 16 فروردین 1398 ساعت 00:04 http://haroz.mihanblog.com

عزیزدلم اول بیا یکم بغلمممممم
خوب حالا بگم که منم فکر کنم اون آقا درست می گن. وقتی با درخواست ویزات موافقت نشد دوباره نمی تونی با همون دعوتنامه اقدام کنی اصولا.
به نظرم بهتره با همون همایش تماس بگیری. معمولا برای ویزا اونم تو دضعیت الان بهتره خودت حضور داشته باشی حتما.
توکل به خدا ببین چطوری می شه. بی خبرم نزار لطفا

ویرگوللللل
عاره نمیشه انگار ..تازه یه نفر میگف تا شش ماه دیگه نمیتونم دوباره برا یوکی اپلیکیشن بفرستم بهشون ایمیل زدم...به همایشه ها...گفدن نمیتونن کمکی بکنن و ایشالا یه فرصت دیگه نتایج مطالعمو ارائه میدم
هییییییع ...شایدم این اتفاغ افتاد که من برا پست داک به فکر یه جای دیه ای باشم و وختمو برا یوکی تلف نکنم! حالا نه که جاهای دیه قراره بتونم پوزیشن پست داک بگیرم برا همی ایطور میگم
مرسی از همدردیت ویرگول جونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد