ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ریفیوز شدم :(

نمیدونم چرا همش با کله میخورم به دره بسته

ریفیوز شدم... ینی که بهم ویزا ندادن

تو نت که سرچ میکردم نوشته بودن که برا ویزای یوکی از vfs global و تهران اقدام نکنید و احتمال ریجکتی بالاس ولی من برا اینکه به خیاله خودم تو هزینه هام صرفه جویی کنم از ترکیه اقدام نکردم و به واسطه یه اژانس از تهران وقت مصاحبه گرفتم و ننیجه این شد که رد شدم! 

.

چهار تا دلیل نوشتن  ، سه تاش ی جورایی تخمی هستش و من واقعا نمیدونم دقیقا دیگه چی بایس تو مدارکم میذاشتم که رضایت اونارو جلب کنه. تو بند چهارم هم نوشتن بر اساس مدارکت ، بعد ه رفتن به یوکی انگیزه لازم برا برگشتن به ایرانو نداری :/ 

چهار ملیون هزینه کردم که بفهمم چه جوری میشه برا ویزای یوکی اقدام و به راحتیه عاب خوردن رد شد :/ احساسه حماقت بهم دست داده... و احساس اینکه عقل تو کلم نیس  :/

نظرات 2 + ارسال نظر
آفرین سه‌شنبه 13 فروردین 1398 ساعت 21:06

متأســـــــفـــــــــــــــــــــــــــم.... خییییلی ناراحت شدم
دعا میکنم این مسئله زودتر یجوری حل شه و راه زندگیت هم کمی هموار تر شه.......

ببقشین ناراحتت کردم ....منم دعا میکنم

زهرآ دوشنبه 12 فروردین 1398 ساعت 14:16 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

من از روند ویزا و.. هیچی نمیدونم. حق داری ناراحت بشی. شاید قسمت نبوده و جای بهتر قسمتته.مزد تلاشهات را ببینی

پس کی این قسمت قراره روی خوش بمن نشون بده مرسی زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد