ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

بارونه

سلام

صب که پاشدم فک نمیکردم بارونی باشه. دوس نداشتم بیدار شم با وجودیکه شب بموقه خوابیده بودم. بهرحال پاشدم و خواهری گف میره انگشت بزنه و بیاد ببرتم سره کار چون بارونه.

کاش اتاقمون نورگیر بود. طوری که صبح که میشد نور میپاچید رو صورتم! الان نمیپاچه! پنجره رو به نورگیره و اتاق تقریبن همیشه نیمه تاریکه.

پرده ای که نوره اول صبح روشنش کرده و پس زمینشم صدای گنجیشک باشه رو همه دوس دارن فک کنم

.

می خواستم پست رو تمومش کنم و یادم افتاد که دیشب هوای یه دوسته قدیمی رو کردم. تو اینستا میچرخیدم که برخوردم به یه کلیپی که داشت یه رستورانه شمالی رو تبلیغ میکرد و خانومه کباب رو داشت با خوراک لوبیا میخورد....یاده بز کوهی افتادم. تازه یه کاره دیگه هم میکرد که از بزی ندیده بودم و اونم اینکه یه کاسه دمبه و روغن دمبه و گوجه کناره غذاشون بود و با ملاقه میریختن رو پلو روغنا و دمبه و گوجه رو و میخوردن.... خدا میدونه چقد حوس کردم!

.

بزی چطور تونس پشت پا بزنه به اون همه رفیقه مجازیشو و بیخبر بزاره بره! چه بزه سنگدلی بوده :( بزه کوهیییییییییییی

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 01:10

نظر منم راجع که بز کوهی همینه دوستای مجازیشو اونقدر ادم حساب نکرد یه توضیح بده چند روز پیش داشتم فکر میکردم یعنی زنده اس؟ بعد به خودم گفتم بعضیا انگار واسه مردن نیستن بز کوهی هم اونجور ادمی بود
اگه اینجا ر
احیانا میخونی باید بهت بگم رسم مردانگی جور دیگریست

چی بگم ندا جون حق داری ناراحت بشی ازش
میگما ندا یکم ثقیل بود این تیکه از پیامت: برخی ادما واسه مردن نیستن ینی چی؟ ینی نمیمیرن؟من خنگ شدم اخیرا تخصیره تو نیس البته
رسمه مردونگی رو مباپقمممم ...بزه نامررردددد

زهرآ یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 18:25 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

سلاااام عزیزم. عیدت مبارک. سال خیلی خوبی داشته باشی همراه با سلامتی و خیر و برکت
عزیزم ایشالا جواب ویزات مثبت باشه و بری فرنگ و حالشو ببری همیشه بیادتم دوست عزیز

سلام زهرا
سال نوی تو هم مبارک دوباره

nj یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 10:44 http://njs.blogsky.com

بعضیا یهویی میرن

عوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد