ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

امروز 37 ساله شدم :)

سلام

خب من شمعای تولدمو دیروز فوتیدم! تا ساعت شش دان بودم و بعدش رفدم بیرون که وسایل سفره هف سین بخرم و تا نه بیرون بودم. اومدم که خونه دیدم هف هش تا نون خامه ای گرفده بود بزرگه برام. چایی دمید و منم چند تا ازین شمع لاغر دراز جرقه ای ها داشتم فرو کردم تو یکی از نون خامه ای ها و بدین سان شمعهای سی و هف سالگیمو فوتیدم! خب بهتر از 36 سالگیم بود. یادمه پارسال شب تولدم فرداش قرار بود کارگر بیاد برا خونه تکونی و تو خونه بمب انداخته بودن انگار و  و مامی هم اخرین شبه بستریش تو بیمارستان بود! یه شمع به زور  کرده بودم تو یه شیرینیه سفت محلی و فوتش کرده بودم :) تهنا و غریب! البته وسطی پیشم بود ولی موقه فوت اودم و شاهد فوتیدنم شد!

.

میخام به خودم یه قولی بدم امسال.... چه باحاله ها! هم عاخره ساله وشروع سال جدیده همم شروعه یه سنه جدیده! میخام قول بدم اسیر حواشی نشم و اعصابمو بخاطر حواشی خرد نکنم... یادم باشه من یه شخصیته آکادمیکه به دور از حاشیه هستم و تمام  هممم و غمم  باید هدفم باشه. هدفم این باشه که از نظر علمی خودمو قوی تر کنم. مطالعمو در مورد پروژه ای که زیر دستمه بیشتر کنم و  بتونم رو  حداقل 5 تا مقاله خوب بطور جدی کار کنم تا شخصیت علمیه خودمو به اثبات برسونم. هدفم و نیتم خیر باشه و به کسایی که تنها هنرشون مسموم کردن جو هست و هنرشون خراب کردنه کاره درسته دیگرانه اهمیتی ندم. به خودم بیش از پیش ایمان بیارم و  به معجره دوباره معتقد بشم. من سالی که گذشت کمتر ارامش داشتم چون اسم خدا رو کمتر میبردم ! خدا مهربونه ....اینو یادم باشه.

.

از خدا شاکرم به خاطر سالی که گذشت و تمام اتفاقاته بد و خوبش...ازش می خام دستمو بگیره و کمکم کنه که سربلند بیرون بیام از پروژه سنگینی که برداشتم. ازش میخام که خودش منو از شر حسودا و بدخواها حفظ بکنه.

خدا رو شاکرم به خاطر معدود دوستایی که دارم و بهم مشورتای خوب خوب میدن... از خدا شاکرم که دوستای مجازیه خیلی خوبی دارم که اینجا بهم سر میزنن.... مرسی از خدا به خاطر سلامتیم با وجود نقایص بدنی که دارم .... به خاطر اعضای خونوادم با وجود نقایص زیادی که دارن... خدایا جونم شکرت و ماچ به کلت!

.

شمع های مجازی 37 سالگیمو فوت میکنم در حالیکه برای همه اونایی که سال گذشته رو بهم سر زدن و برام کامنتای خوب خوب گذاشتن و فراموشم نکردن  ارزوهای خوب خوب میکنم. (شمعای واقعنیمم که دیشب فوت کردم بعضیاتونو به اسم بردم و یه دونم ارزوی کلی برای همتون کردم ).

.

برم برا شمبه و یه شمبه مرخصی رد کنم که از فردا کارگریم شروع میشه برنامه نوشتم تا جایی که میتونم خونه رو تمیس کنم ولی مث پارسال و دو سال قبلترها خودمو نمیکشم که کمردرد بگیرم! واللا! شمام به ترو تمیسیه خونه هاتون برسین اگه هنو شرو نکردین مث منو تمبلی کردین! البته من وختشو نداشتم خداییش! دوشمبه باس برم سرکار یه جلسه گذاشتم واس خودم! گذاشتمش ساعت نه و نیم که بتونم صب تا هشت و نیمش بخوابم چون میدونم که قراره جنازم تا دوشمبه باقی بمونه! سه شمبه و چارشمبه هم میگذره به خرید و اخرین کارای باقی مونده سال. چه خوب که چارشمبه سوری سه شمبس! :)) 

خو دیه من برم!

خوش باشین عسیسای دلم

---------------------------------------

بعدا نوشت:

خیلی جالبه! اخریای این پست رو بخونین:

http://melijoon.blogsky.com/1396/12/18/post-329/%D8%AF%D9%84-%D9%88-%D9%85%D9%85%D8%A7%D8%AE-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-

توش نوشتم که سال دیه دیگه خونه تکونیه این خونه (خونه پاپی) رو ندارم! و واقعنم دیه خونه تکونیه اون خونه رو دستم نیس! خونه ای که یه عمر از بچگی کمک کردم به تکوندنش ... چی بهش میگن ؟ قانون جذب؟! ولی خب مد نظر من این بود که امسال اون وره عاب باشم! که نیستم! پناه بر خدا ...ببینیم چی تقدیرمه دیه!

نظرات 6 + ارسال نظر
Baran جمعه 2 فروردین 1398 ساعت 22:30 http://haftaflakblue.blogsky.com/

تولدتون با تاخیر مبارک❤

ممنونم

آفرین شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 19:48

تولدت پساپس مبارک عزیزم
ایشالا ۳۷ سالگیت همراه باشه با کلی اتفاقای خوب و دلخواه

سلام افرین جونم...ممنونم از محبتت

پیشی شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 17:51

عزیزممممم با تاخیر تولدت مبارک
امیدوارم امسال خیلی خیلی موفق تر و خوشحالتر باشی و به هر چی که توی دلت هست برسی

ممنونم پیشی جانم ... امیدوارم امسال خواسته دلم با تقدیرم یکی بشه و همونی بشه که خوده خدا می خواد

زهرآ پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 21:18 http://asemanvaeshgh.blogsky.com

ای جانم. تولدت مبااارک خانم دکتر انشاالله بهترینها را تجربه کنی و صحیح و سالم باشی در کنار خانواده ات
ای جان تمیزکاری‌. کلی انرژی مثبت برات گلمممم. منم مشغولشم. راستی ملی سال تحویل یک بامداد چهارشنبه اس. روی چهارشنبه واسه خرید حساب باز نکن

عزیزم بازم تولدت مبااااارک خوشحالم که دارمت

ممنونم از لطفت زهرا جونتمیسکاری بخش اعظمش تمومیده یکمش مونده که اونم میتمامه انشااله. چهارشنبه خریده سبزه و ایناس فغط وگرنه که برا خودم چیزی نخواهم خرید
قوبونت

‌. پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 21:06

تولدت مبارک!
ولی شما تو همین متن دم دستی، هزارتا غلط املایی تو موارد بسیار بدیهی مربوط به کلاس سوم و چهارم دبستان داشتی. این موضوع واسه شخصیت علمیت جالب نیست! و همین‌طور واسه زبان فارسی چون عملاً زیر سوال بردیش! :)))))

مرسی
عاخه عجله ای نوشتم و اصن چکش نکردم شما ببخشیند حالا بعدن فرصت شد اصلاش می کنم

kata پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 20:40 http://chapol.blogsky.com

تولدت مبااارک

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد