ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

خستمه!

سلام

اومدم چن خط لااقل بنویسم و برم!

از صب بیمارستان بودم برا ارزیابی درونی. میخان بیمارستانشونو اموزشی کنن. نهارمو همونجا خوردم و برگشتم ستاد طرفای دو و نیم و تا الان وخ تلف کردم. الانم زنگولیدم ماشین بیاد سراغم که برم جلسه. جلسه هه تو یه محله ایه. یه تشکل مردمی تشکیل دادیم تو 5 تا محله و این جلسه ها مربوز به این جمع های مردمیه! ملت نشستن دارن مقاله isi مینویسن و منم راهمیوفتم تو محله های شهر و مردم رو تشویق میکنم به اینکه اشغال نریزن زممین و بیان بیرون ورزش کنن!

.

دوروز پیش خبر دار شدم یکی از دوسال پایینی هامون مهاجرت کرده بارسلون! تو اسپانیاس. عسکاشو گذاشته بود تو اینستاگرام. یه حسی بهم دس داد....حس دور شدن از هدفم. هر لحظه و هر جا هم تقریبا یه همچین حسی رو دارم : من نباید الان اینجا باشم. اینجایی که توش وایسادم متعلق بمن نیست. یه پای کار داره میبنگه...این نیس اون چیزی که باید باشه...خلاصه یه حسای اینطور طوری دارم! نمیدونم چرا! شایدم اخرای عمرمه! نمیدونم لابد دیه!

.

شماها چطورین؟ زندگی سخ گرفته براتون یا عاسون؟! بهرحال ماچ به کله هاتون!

نظرات 1 + ارسال نظر
آفرین دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 16:45

واااا ملی....!!!! دور از جون... این حرفا چیه دختر؟؟؟
احساسات منو قلمبه نکن خواهر ک خودش بهم ریخته و نابسامانه...

حساتو ولی خوب میفهمم... برا خودمم مدام پیش اومده و میاد (هرکی ب نوبه خودش بهرحال... بنا ب سن و جایگاه و مشکلات و شرایطی ک توش هست...)
ولی میدونم ک ت هم بالاخره راهتو پیدا میکنی و ب هدف و ارزوهات میرسی

در پاسخ ب سوال اخرت: ســــــخت، خییییلی سخت... همه چی ب هم ور و پیچیده و دااااغون.... خستگی و کم اوردنِ فرااااوون... ولی چ میشه کرد جز تحمل و گذروندن...

خدا رو چ دیدی شاید معجزه شد! برا ت، برا من، و برا هرکی ک ب معجزه نیاز داره.... ب هرحال امید رو نمیشه کُشت...

بوووووس ب لپت عشقم

هییییییییع ای بابا همه بهم ریختن انگار هدفمو ارزوهام؟ من هدفمو ارزوهامو انگار گم کردم. دقیقا نمیدونم هدفم و ارزوم چیه!! فقط اینو میدونم که الان در حال حاضر و تو این وضع اصلا راضی نیستم و دلم نمیخاد تو این شهر بمونم. همین
عاره فغط باس معجزه بشه....یه معجزه بزرگ برا هممون ممنونم ازت آفرین جون...خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد