ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

حال این روزای من

سلام

دیروز طرفای پنج و نیم اینا بود که رسیدم خونه. تخمه این روزا خیلی اذیت میکنه. خودشو میچسبونه به در که درو وا کنم و منم تا کلید رو میزنم به در و وا می کنم در رو میره تو حیاط. خب تا اینجاش مشکلی نیس ولی چن روزه شولوغ شده. میره تو حیاط و نمیاد بیرون هر کار میکنم. دیروز شاید نیمساعت باهاش درگیر بودم که بکنمش بیرون و اخرسر هم رف رو درخت و از اونجام رو دیوار . دیه منم برا اینکه تنبیه بشه همونجوری گذاشتمش رو دیوار بمونه و رفتم تو خونه. شبو تنهایی تو حیاط مونده بود و لابد حسابیم سردش شده بود- خب با سپیده میرن تو ماشینا و میچسبن بهم میخوابن و دیشب مونده بود تک و تنها تو حیاطی که ماشین نداره!!

.

خلاصه شش و نیم اینا بود که بعد شستنه دست و بالم و یه چایی رفدم که یه چرت بخوابم. خوابیدم و بزرگه هم مامی رو برد حموم. تو حموم مامی طبق معمول اذیت میکنه و بیچاره بزرگه هم ذله میشه از دستش. خلاصه که تا هشت و نیم خوابیدم و بک گراندشم صدای نق نقای این دو تا بود که از حموم میومد! بعدم بیدار شدم و رو تخت نشستم و یه حس ناامیدی بزرگه بهم هجوم آورد. مبنی بر اینکه من چی ام و کی ام و سهمم چیه و چرا اینجوریه و انگار خیلی چیا سر جاش نیسن و عایا قراره از پس اون طرح گنده هه بر بیام یا نه و فرماندار شش ماه بهم وقت داده و یک ماهو نیم گذشت و هنو کاری انجام نشده و .......

.

دیگه پاشدم و یکم شکم چرونی کردم و بعدشم نشستم اسلایدای بزرگه رو تکمیل کردن. فردا دو تا ارائه داره. چاق شدم دوباره. ترازو میگه یک کیلو و خودم حس میکنم شاید سه کیلو سنگین تر شدم! جلو خودمو نمیتونم بگیرم! زیاد میخورم! باید مراعات کنم وگرنه مجدد چاخ میشم و میشم 63 کیلو!! الان 52 ام.

.

لوگو برای یکی از کارایی که به عهده منه طراحی کردم .ینی دادم طراحی کنن و دویست تومن از جیب مبارک سولفیدم! دان باید بده ولی خب خودم مجبور شدم بدم. روم نشد بدونه حساب کردن از بقل دسته طراحه پاشم بیام. نزدیکه دو ساعت طرح زده بود رو فتو شاپ و منم هی بهش گفته بودن چکار کنه و چکار نکنه حالا بش میگم فاکتور بزنه برا دان ببینم بازپرداختش میکنن بعد 100 سال یا نه!

.

صب طرفای 11 پاپی زنگید که بریم رمز دوم کارتشو عوض کنیم. گفدم بیا دمه دان که بریم . اومد و اول رفتیم رمز کارتشو عوضییدیم بعد گفدم منو ببره یه هنرستانی که قراره باهامون همکاری کنه و رفدم درش چفت و محکم بسته بود! ینی چی ینی 5 شمبه ها تعطیلن اینا؟؟؟؟ از اونجام بردم فرمانداری که برم ببینم برا همین پروژه هه که فرماندار حامیم شده برام ابلاغ زدن یا نه که گفتن ابلاغت امادس و شمبه پیگیری کن. قراره خوده فرموندار امضا بزنه و خب این برام مهمه! برا محض کلاسش ! پروپوزال بخش اول کار رو هم تهیه کردم و فرسادم یکی که قراره کمکم کنه بخوندش. بابت کمکش دوازده ملیون باید هزینه بدم! میتونستم این هزینه رو ندم و یه قرارداد دو سر برد با مرکزی که اون اقاهه توش کار میکنه ببندم و طرح هم به اسم من باشه و هم به اسم اونا. ولی نخواستم این کارو بکنم! میخوام طرح به اسمه خوده خوده خوده خودم باشه و ضمممناااااااا دو روز دیه نگن ما تبریزیا اومدیم تو شهرتون و براتون پروژه رو اجرا کردیم وگرنه خودتون عرضه نداشین! درسته الانم قراره کمکم کنن ولی قراره بابت کمکشون پل بدم بهشون و مالکیت مادی و معنوی طرح صرفا متعلق به شهر خودمون میشه! بعله!

.

یه نقشه شهرمونو دارم که باس اتوکد داشته باشم تا واز شه. ندارم! یکیم خواستم نصب کنم نشد! دیه موند هفته بعد.

.

فردا تو یکی از محله ها برنامه پاکسازیه محیط زیست دارن جماعتش. منم که خودم رفدم  و سخنرانیهای انگیزشی براشون ایراد کردم! و در واقع جمعشونو جمع کردم باس خودمم برم. با رفتنم انرژی میگیرن قطعا و انگیزشون برا اینطور کارها بیشتر میشه.

.

خو دیه بسه! ناهارو که میخورم بشدت خوابم میگیره! مث الان!  برم دیه ....شمام مباظبه خودتون باشین  و برا من که اینروزا ناامید و خستم دعا کنین

نظرات 2 + ارسال نظر
عمو شنبه 10 آذر 1397 ساعت 15:49

در مورد اون حس نامیدی که گفتی
برای همه هست
یه بار یکی بهم گفت
شاید باید فقط زندگی کنیم ... همین



شاد باشی

عوهوم شاید

ممنونم عمو

مرغ آمین جمعه 9 آذر 1397 ساعت 09:59

سلام ملی جون (کامنت قبلی با دیدن کیک حواسم پرت شد سلام نکردم شما سلام کردی من شرمنده شدم! ) وای ملی جون منم همین طورم یعنی می حوابم قبل خواب روحیه ام خوبه وقتی بیدار می شم با استرس و نا امیدی شدید روبرو می شم اصن یه وضی! بعدشم برای رفع استرس می افتم به جون یخچال بی نوا و اونو جارو می کنم یعنی حتی شده باشه گوجه فرنگی با نمک بخورم این شکمو اونقدر پر می کنم که نگو و نپرس!

سلام وای خوبه که گوجه نمک زده بخوری هم ویتامینه هم اینکه کالری نداره ...آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد