ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

رییسمون نرفت یا به عبارتی چتونه شما ها :)))

سلام....بچه ها یه چی بگم ولی بهتون برنخوره...البته برخورنده نیس شاید 50% مواقع وختی میخاسته یه چیزی بشه و من اومدم شرحه ماوقع رو اینجا دادم اون چیه نشده البته خب موارد مهمی هم نبوده ...یکیش همین عوض شدنه رییسه دانمون. که خب قشششنگ حتی نامه خودافظیش هم در کانالهای مجازی پخش شد ولی خب هنو سرجاش مونده ...بازم میگم من راضی به برکناریش نیسم و برام فرقی نمیکنه کی باشه کی نباشه...درسته در حق من اجحاف کرد ولی خب رییسه خوبیه و ظاهرن خیلی به ارتقای دانشکده کمک کرده.

.

تیچرجونم هم اومد دمه اتاق و کلاسه زبانه امروزو لغو کرد و خدا از سره تخصیراتم نگذره! من چقدنه خوشال شدم که نیمساعت دیه میرم کپمو بزارم و بخابم!  دوبار اومد طفلی! اولش اومد و پیشناهاده لغو داد و گفدش خستشه و فک کنم چون دید من خیلی سره حالم پشیمون شد و رایش برگشت ! نیمساعت دیه دوباره اومد و دوباره گف کلاس نباشه منم گفدم بااااوشه! و خوشال شدم!! و شادی کردم

.

دیروز 5 خونه بودم و تا ساعت ده ونیم مانتو شلوار تنم بود همینطور با مانتو نشستم منتظر لوله کش که قرار بود 5 بیاد و پنج و نیم اومد و یه نگاهی انداخت و رف که لوله بخره و تا بیاد کاراشو تموم کنه شد 7و نیم. نصاب قرار بود شش بیاد که زنگیدم و گفدم لوله کش کارش هنو نتمومیده و شوما 8 بیا. اونم نامردی نکرد و نه اومد! منم تمام مدت با مانتو شلوار داشتم رو یه فایل کار میکردم . با چادر گل گلی سختم بود خو!  دیه نصبیدن و رفدن و منم دس و بالمو شستم و نون و گوجه خوردم با چای و بیسکوییت و بعدنش 12 اینا اون فایله رو فرسیدم رفت و گرفدم خابیدم چشامم درد میکرد ...فک کنم خیلی جلو لبتاب هسم و اینستا رم زیاد چک میکنم برا همینه.

.

امروز تو اداره ازم یه مصاحبه یه دقه ای هم گرفدن البته یه مصاحبه عمومی بود! نه که فک کنین تخصصی! قراره تو رادیو شهرمون پخش شه! در مورد اهمیت کمک به خانومای شاغل تو خونه و اینکه چکار کنیم که این طفلکا زجر کش نشن یه عمر! یهویی مصاحبه کرد بی تربیت و نذاشت فکر کنم و منم یه دقه اراجیف بافتم و تحویلش دادم ساعت نه شب چارشمبه قراره پخش شه

.

یه چی بگم و برم. جهت ثبت در تاریخ. یه خانومه ای هس ازینا که حسب برخی مسایل سیاسی مذهبی چادر الکی سر میکنن و بهتون قول میدم اگه همین امروز ورق برگرده فردا صب با تاپ و دومن مینی ژوپ میان سرکار! از همونا. که دو کلاس سواد داره و بیکار نشسته داره مفت میخوره و مفت میخابه! این کارشناسه یه قسمتیه که هفته اینده قراره یه همایش داشته باشن. رییسه دان هم بمن گفته تو برگزاریه این همایش تو هم کمکشون کن و کلا حواست باشه. حالا من داشتم یه چی بهشون میگفتم که یهو خانومه برگش تو جوابه من گف خانم دکتر شما چن سال تجربه داری! ینی این سوالش هیچ ربطی نه به صوبته قبل و نه بعدش داشت. بعدم بلافاصله یه مثاله خیلی بیخود و الکی زد و حرفو پیچوند! ینی به معنای واقعی زززرررت و پررررت کرد و فقط خاست بگه که من تجربه ندارم ! همین! منم گفدم اگر حساسیتی بخرج میدم برا اینه که نمیخام کاری که قراره انجام بشه اسم غلطی روش بزاریم ( داشتم پیشنهاد میدادم که از کلمه جشنواره تو یه جمله استفاده نکنیم!)

خلاصه که احساس میکنم یکم مورد حسادت هستم تو سیستم و حسه هیشکی چشمه دیدنمو نداره!  بهم دست داده بدرک بابا...انقدر حسودی کنن که بترکن! خاک بر سرا!

.

دیه چی بگم؟ هیشی دیه. پاشم برم دس به عاب که وخت بگذره و 4ونیم شه و برم خونه بخابمممممم. بعدم پامیشم یخچالمونو بچینم. و خریدای احتمالیه پاپی خان رو توش ا بدم. ناهاره فردا رم بپزم چن روزه طفلی خاهریا نهار نداشتن. و زبان هم باس بخونم حتمن.


نظرات 4 + ارسال نظر
Lady پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 18:39

سلام سلام سلامممممن
خوبیییی چطوریییییی
بخدا ما چشاموت شور نیست
هر اداره ی که نگاه کنی اکثرشوت ادم های کارنابلد و بی لیاقتی هستن که فقط مفت میخورن و میخابن و حق دیگران رو ضایع میکنن
من که دلم خونه از این ناعدالتی ها
هر چی توخالی تر ادعاشون و مغرور بودنشون بیشتره

سلام لیدی قوربونت شوووووووووووررررره خخخخخ اره لیدی برا همینه جهان سومی هستیم دیه بی عدالتی بی عدالتی

غنچه سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 08:23

ملی جانم
سلام
من فکر کنم چون خیلی اکتیو و به روز هستی و برای کارها دل می سوزونی چشم ندارند ببینند شما رو . همینطوریه که مملکت عقب افتاده. اما شما غصه نخور و وروال رو تغییر نده ان شاا... رئیس روسای دانشگاه تغییر کنند فرد لایقی بیاد ارزش ما رو بدونه.

سلام غنچههههه غنچه عاخه اصلا هنو کاری بهم ندادن که بخام اکتیو باشم. غنچه یه چی بگم...ببین من اصلن ادمی نیستم که منفی باف باشم یا توهمه خودبزرگ پنداری داشته باشم حتی در این مورد اعتماد به نفسم خیلی هم پایینه و اگر کاری رو هم خیلی خوب انجام بدم نمیتونم اونطور که باید زحماتم رو پرزنت بکنم ....ولی با همه اینها یه حقیقته تلخی وجود داره و اومم اینکه مردمه ما بسیااااار بسیییااااار انسانهای بخیل و حسودی هستن زنک به این فک نمیکنه که یه فوقه دیپلمی گرفته (همون فوق دیپلمشم یحتمل با سهمیه ای چیزی گرفته) و حسبه اینکه از مقربینه درگاهه از ما بهتران!!! بوده نشوندنش اینجا و یه کاری بهش دادن که صرفت بخوره و بخابه و این شهر و اون شهر بره گردش و همایش! همممه این حق خوری هایی که شده تا این خانوم جای یکی دیگه رو که لایقه این کار بوده رو بگیره نمیبینه ! ولی این رو میبینه که منو گذاشتن بالاسرش که صرفن نظره پیشنهادی برا بهبوده کارش بدم منی که از سن بیست سالگیم تا الان که 36 سالمه دارم تو این شهر و اون شهر جون میکنم تا بتونم پی اچ دی بگیرم اونم تو بهترین دانشگاه ها و با بهترین رتبه و سبقه!
نمی تونه اینو هضم کنه ... واین نتونستن فغط از یه چیز نشات میگیره و اونم حسادته....و تنگ نظری هییییییییع ولشون کن بابا بزار بمیرن اصن بریم خرماشونو بوخوریم واللا! امیدی به بهبود اوضاعه این مملکت ندارم با این سیستمی که راه انداختن!
ولش بابا اصن بیا بخلم تو

مرغ آمین دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 10:10

نرفت؟!!!!

نووووووچ البته فعلن رفتنش کنسل شده و معلوم نیس بره یا بمونه ولی احتماله موندنش زیاده

پیشی یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 22:32

اتفاقا برای منم همینطورئه ملی... یعنی یه چیزیی رو که ذوق دارم و توی وبلاگ مینویسم در موردش 90 درصد کنسل میشه
قبلا هم شنیده بودم این حرف رو از وبلاگ نویسایه دیگه!!!
وسایلاتون مبارک باشه به سلامتی و دل خوش استفاده کنید


مرسی پیشی جونم قوبونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد