ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

رییسه دان ولایتمون عوض شدش :D

سلام

جهت ثبت در تاریخ!

رییس دانه ولایتمون عوض شد! همونی که شش ماه منو تو خونه خونه نشین کرد!! نه که خوشال باشم ... برا من فرقی نمیکرد! این بره یکی دیه میخاد بیاد فقط امیدوارم ادمه بدی نباشه! ولی خب کلا همشون سر و ته یه کرباسن دیه! قبول دارین؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
مژده یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 06:12

ایشالا که این یکی خیلی بهتر از قبلیه باشه عزیز دل

رفتنش کنسل شد مژده البته هنوز مشخص نیست و فعلا فک کنم دارن تلاش میکنن که نگهش دارن حامی هاش...برا من که فرقی نمیکنه و شاید حتی موندنش به نفعم باشه...ینی هااا خوشم میاد من همیشه تو موقعیت های هیجان انگیز ناک و استرس برانگیز ناک قرار میگیرم...موقعیتهای ینی چی میشه و ینی قراره چطو بشه

ندا جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 19:45

چنین است رسم سرای درشت
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت

هییییع روزگار... ندا جون واللا من که بد برا کسی نمیخام ... دمبم به دمبه کسی گره نخورده برا همی برام فرق نداره کی بیاد و کی بره... امیدوارم رییسه جدید ادمه بدی نباشه

مرغ آمین پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 20:18

چنین است آیین چرخ درشت!

خخخخخخ

پیشی پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 19:07

قبول دارم

مرسوووک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد