ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ولنتاینتون مبارک :)))

سلام بچه ها جون

ولنتاینتون موبارک...الاهی که دلاتون همیشه پر از عشق باشه و گرم .... دلامون گرم باشه دیه ملالی نخاهیم داش

عاخی یادش بخیر پارسال دقیقا همین روز بود که من با استاد قراره اسکایپی داشتم و مدیر ساختمونمون برا بچش تولد گرفته بود و خونه داش میترکید و اسی یا همون اسکارلت که همسایه دیفال به دیفالم بود داش با چکش میکوبید به دیوار و استادم اون پشت شاکی شد! بعد من اون روز هی با خودم میگفدم ولنتاینی یه کیکی چیزی هم نخوردم که طرفای ده شب خانومه مدیر ساختمون با یه بشقاب کیک اومد سراغم.... یاد باد ان روزگاران یاد باد

.

دوشمبه کارگاه داشتم که بخوبی برگزار شد و ظاهرن که همه راضی بودن فقط یه تیکه رو گفدن تو کارگاهه پارسالی یه جور دیگه بهمون گفتن و منم بهشون گفدم تا هفته دیه ینی دوشنبه سی ام که کارگاه دومشونو با من دارن ته توی قضیه رو براشون در میارم و دیروز و پریروز که روش وخت گذاشتم به جواب رسیدم و در واقع نصفه قضیه همونیه که من میگم و نصفه قضیه هم اونی که اونا میگن درسته. ولی خب بهتر این بود که در همین حد هم ایرادم در نمیومد!

کارای بالی رو قرار بود تا سی ام تموم کنم و با توجه به اینکه سی ام کارگاهه دومه رو دارم اصلن برا بالی کاری نکردم و خدا خودش رحم کنه که مثلا تا 6-7 اسفند بالی کاری ب کارم نداشته باشه تا کاره اونم برسونم

زبان ده روزی هس هیچی نخوندم فلذا خاک  بر سرم! میزارم به حسابه اینکه اوله کارمه و هنو الرت نشدم ولی مساله اینه که تو همین اوله کاری هنو مسئولیتی چیزی انچنان بر عهدم نذاشتن و لذا نمیدونم چ باس بکنم از این ب بعد برا زبان خوندن!

.....

تا همینجا رو بوخونین چون ملی داره از خستگی غش میکنه....پاشم برم خونه! ساعته کاریم 4 و نیمه و الان دو روزه که اومدم تو ستاد مستقر شدم که ده مین پیاده راهه تا خونه....برم برسم خونه و اول دو ساعتی غش کنم بعد پاشم به بقیه پاور ساختن واسه کارگاهه دوشنبه برسم و باس حمومم برم بوی بیف میدم! تازه نهاره فردا رم باس بپزم که خاهریا گشنه نمونن.

ببخشین پستم هول هولی شد فقط میخاستم ولنتاین رو حداقل اینجا بهش بپردازم....راسی الف هم یه تیکه برام تو واتس عاپ خونده ....اون ترانه ابی که میگه بهم فرصت یاره تو باشم و این چیز شعرا! خدا رحم کنه نمیدونم اگه واقعن قضیه جدی بشه چه خاکی تو سرم باس بریزم! حالا بعدن در موردش میحرفیم! من برم...میبوسمتونننننن

نظرات 2 + ارسال نظر
Lady جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 08:35

سلاااااام
خوبی ملی جون
ولنتاین تو هم مبارکا باشه و به خوبی و خوشی برات رقم بخوره
چقدر خوب شد که پست جدید دارم میبینم
ایشالله کارگاه ۳۰ ام هم به خوبی پیش میره
من تا ساعت ۲ سرکار میرم وقتی میام خونه ۳تا۴ ساعتی خوابم خدا بهت قوت بده که تا۴ونیم سرکار هستی

سلام لیدی ...قوبونت مرسی
ایشالا ایشالا...استرسشو دارم چون زیاد سوار بر مطلب نیسم
خوش بحالت کاش ساعت کاریه منم تا دو بود یا حتی سه. تازه ما از اول اسفند قراره تا 5ونیم باشیم پنشمبمونم که تطیل نیس...
البته ادارات و سازمانای ما انقدر پوسیده هستن که همون تا دو موندن هم خودش ادمو کلی خسته میکنه...تو هم خسته نباشی و موفق باشی

آفرین چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 21:26

سلام عزیزم، عزیزم سلام. دوست دارم عاشقتم والسلام
ولنتاین تو هم مبااااارک دوستم
هر روزتون روز عشق باشه و ایشالا امروز بتون خوش گذشته باشه و بگذره(خطاب ب ملی جونم و ‌باقیِ دوستان و حضارِ درصحنه)
اره منم یامه.
خب خوبه ک کارگاه خوب برگزار شد. بقیه کارا هم خوب پیش میره نگران نباش؛ ت میتونی و تواناییشو داریی.
واقعا افرین بهت ک اینهمه مسئولیت باهم رو اینقد خوب مدیریت میکنی.
ایول ب الف. احسنت بهش. خدا یکی ازین الف ها هم نصیب ما کنه. نخنــــد بگو آااااامین
شاد و پیروز باشی

سلللللام افففرین جونمرسی از تبریکت عاره کارگاه خوب بود فغط کاش اون ایرادم در نمیومد
الف؟ هممممم...بابا بهتر از الف نصیبت کنه خدا ! واللا! البته الف پسره خوبیه ولی باس تمشیت بشه یکم! قوبونت امین جون و دوباره روزه عخش موبارکککک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد