ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 302------ خدایا شکر

سلام
الان رفتم پستای پارسال اینموقه رو دو سه تاشو خوندم....زندگی خیلی شیرینه ...واقعا نعمته راس میگن.... مثلا پارسال اینموقه من قطعن حالم استرس بود و هول و ولا و .... ولی الان که میخونمشون نمیدونم چرا لبخند به لبم میاد...یادمه که چقدر فورس مازور کار میکردم و چقدر حرص میخوردم بابته چیزای مختلف...ولی فقط گذرا یادم میاد و حس عمیقی که توی قلبمه یه حسه خوبه لبخندآوره نمیدونم شایدم من اینجوریم و شاید اگه یکی دیگه بود سختی هارو که یاداوری میکرد دلش میگرفت یا دوباره حرص میخورد ولی من اینجوری نیسم!

.

یادتونه گفتم خریده اینترنتی کردم؟ ینی در واقع تلگرامی؟ امروز وسایلمو پست عاورد فقط ساعت دیواریه تو عکس نیس. عقربه هاشو جدا گذاشته بودن و بلد نبودم چطور وصلشون کنم. باس ببرم عمو ساعت فروش وصلشون کنه برام. طرفای 12 وسایلمو اوردن و بعد که چیدمشون طی یک تصمیمه سریع السیر رفتم جاحبوبات صورتی هم خریدم. دیروز بعد کلاس زبان دیده بودمشون و پسندیده بودمشون

تو اون درازه اصولا باس ماکارونی ریخت میدونم! ولی خب چه کاریه! من لوبیا ریختم. فقط دو تا مغازه رو سر زدم و از مغازه ای که تازه واز کردن و جنبه کلاس زبانمه خریدم. خیلی خوشگله وسایلاش.

.

اون بالا چراغه اپشزخونه رو خاموشیدم و این زیر روشنیدم...خودم بیشتر از همه عاشششقه اون دو تا خونه اوچولو شدم که چراغاشون روشنه :))))

در واقه اون کابینت سفیده رو که توشو ماگ چیدم انلاین خریدم که میشه رو دیوار هم نصبش کرد. اون جا ادویه ای رو خریدم و ساعت دیواری هم دقیقا گلاش شبیه این جا ادویه ایه. اون دو تا چراغ و اون شکلات خوریه به شکل مرغ! جا حبوباتیا رو هم همی امروز از مغازه خریدم.

.

دیروز قبل کلاسه زبان با یکی از همکارای پروژه بالی صحبتیدم و دخدره بیشعور یه جمله ای گف و اعصابمو ریخ بهم. برگشته میگه چون دیدیم پیدات نیس خودمون فلان کارو کردیم. عقده ای! خیلی بیشعورن بعضیا...خواستم بگم من اگه پیدام نیس تو دیگه کاملا محوی! هیچ کاریم نکرده هنوز و دس به سیا سفید نزده ولی زبونه انتقادش شیش متره!

برعکس امروز زنگیدم به یکی دیه و انقدر بهم انرژی مثبت داد که حض کردم! ادم با ادم چقدر متفاوته اخه...خاک تو سره دیروزیه!

.

خلاصه که امروز خدا رو شکر حاله دلم خوب بود و نکند اندوهی برسد از پس کوه؟! ولی ملالی نیست. مطمئنم سال دیگه این موقه هم وختی این نوشته ها رو میخونم همه رو با لبخند رد خواهم کرد...زندگی همینه خدایا شکرت... شما هم الاهی دلاتون روشن ...


.

پی نوشت: الان که عسکارو دوباره دیدم بهتون بگم که اون دو تا ظرف شیشه ای که توش زرشکه و زیره هس رو ورداشتم و جاش چهار تا پیاله صورتی و سفید گذاشتم. رو هم گذاشتمشون. عکسو قبله این کار گرفته بودم. غشنگ تر شد چون اون دو تا ظرفه شیشه ای به استند نمیان!

نظرات 7 + ارسال نظر
تارا جمعه 17 آذر 1396 ساعت 21:15

مبارک باشه خوشکلاسیون هات ملی جوون .عالی بودن من خوشم اومد

سلامت باشی تارا جون

ملیله پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 23:16

مبارکه
همه خوشتل موشتل
هزینه پستش زیاد نمیشه ؟

قوبونت نه فک کنم طرفای 17-18 تومن شدش

بهار چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 23:42 http://likespring.blogsky.com

ووووویییی عزیزممممممم چه خوشگلن
مبارک باشه...از این گوگولیا منم خیلی خوشم میاد...منم یه سری ظرف فلزی خریدم از پیج گالری گل گیسو که راضی بودم...من قوطی واسه شکر و چای و ادویه جات خریدم...

چشات خوجلن منم هاااا عاشقه گوگولیجاتم مبارک باشه خریدای تو هم باهاری ... میرم میبینم پیجشونو ملسی گفدی

مرغ آمین سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 09:43

سلام ملی جون خیلی قشنگن خریدات. مبارک باشه ایشالا همیشه به شادی استفاده کنی و همیشه هم دلت شاد باشه

سلام مرغ امین جونقوبونت برم ممنونم ازت ...چشات غشنگن

ندا سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 00:42

خیللللی خوشکلن مبارکت باشن مخصوصا اون باکس سفید که ماگ های خیلی قشنگت رو توش چیدی، باکسه رو هم از طریق نت خریدیش؟ قیمتشو میشه بپرسم؟

چشات خوجل میبینه ممنون ندا جون اره نتی خریدم . ١٥٥ تومن گرفتمش. میشه ب دیوار هم نصبید و جنسش چوبه. صفحه اینستاگرام دارن و کانال تلگرام.

آفرین دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 22:57

خداااااایا شوووکرت....
خریدات خوشگلن عزیزم... با شادی و دل خوش ازشون استفاده کنی
همیـــــــــــــــــشه حال دلت خوب باشه دوستم
الااااهی همیـــــــــــــــــشه پستِ *حالِ دلم خوب* بذاری
مــــــــــــــــــرسی ک حال خوبت رو ب منم منتقل کردی

کامنتِ منووو، عجب حال تو حالی شده

قوبونت چشات خوجلن آمین و الاهی که حال دل هممون خوف باشه عااااره کامنتتو که خوندم حالی به حالی شدم خودمم

علی دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 22:04 http://eshqh.blogsky.com

سلام
بارک الله ملی جان
چقدر حوصله داری و چقدر بااین چیزای کوچولو خوشحالی
وخوشحالم که خوشحالی
ولی به اون طفلک نباس بی شعور می گفتی. سعی کنیم توجیه خوبی براش بیاریم
شاید اون طوری که ما فک می کنیم نباشه.
ببخشید نقدی شد برای تصمیمهای خودم
یاعلی

سلام... چه کنیم دیگه اقای علی... شادیهای ریز ریز داریم برا خودمون
عاره ولی اخه خیلی حرصمو دراورد با حرفاش ... نه خواهش میکنم حرفتون متینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد