ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 279 .... سرخوشانه

سلام علکم ... پنشمبتون شومبوس گومبولی چطور مطورین؟ من؟ خوبم مرسی! دارم ابجوشه دارای چند عدد گل محمدی با یه دونه باخلوا میزنم تو رگ! پاپی به بزرگه گفده این بچه لاخره اینا رو خریدم بخوره یکم بدنش رو فرم بیاد!

.

اگر احوالاته کارای علمیمو جویا هسدین دروخ چرا بگم در واقع غلط خاصی نکردم از پسته قبلی به این ور. الان اومدم ببینم اون مقاله چهارمی رو بلخره موفخ میشم تا عصری بفرسم بره. ژورناله خیلی ادا اطواریه کی باس گوشه کناره مقاله رو بزک دوزک کنم طبق گایدلاینه ژورناله... تو رو خدا دعام کنی تو همین ژورنالا مقاله هام اکسپت شن....چی میشه؟ ازتون کم میشه دعا کنین؟!!! همممم؟!!

.

دو روزه صبح ها ساعت 5 و نیم میبیدارم و مینمازم و صبونه این دو تا بچه رو میدم و خودم مگیرم میخابم دوباره ....احساسه یه مامانه میانسال بهم دس داده!! از این مامانا که توپول و سفید و کاری و حسابی مسئولیت پذیرن و خیلی حواسشون به خرد و خوراکه جووناشون هس!!!  البته خب من توپول نیسم! بهترررر!

.

هوا دیدین چه سرد شده؟ تازه امروز اینجا یکم افتاب در اومد. بخاریای ما که از دیروز ظهر خاهر بزرگه روشنشون کرد. هاااا بگم از خاهر بزرگه! گفتم ارشده دانشگاه ازاده شهرمون قبولیده؟ عااااره بچمون الان دانشجویه! همه کلاساشم افتاده پنشمبه از صب تا عصر و یکی دو تا هم جمعه داره. طفلی بچم استرس داشت. هفته پیش که نرفت و احتمال داد بخاطر عاشورا تاسوعا کلاسا تشکیل نشه ولی امروز رف دیه. دو تا دونه سررسید دادم دستش و وویس ریکرودرمو که صدای استادا رو ضبط کنه. بعده نزدیک به بیست سال داره میره دانشگاه دوباره...بعد نه که رشتش هم کاملا غیر مرتبطه و تقریبن هیچی از رشته جدیدش نمیدونه برا همین استرسش هم بیشتره. درصداش افتضاح بود ولی خب قبولیده خدا روشکر. از کارگزینیه سازمانشون که پرسیده و گفتن به حقوقت اضاف میشه و برو بخون حتمن.

.

همین الان ایمیل از ژورنال توپه که پریروز سابمیت کرده بودم مقاله اصلیمو اومد و فست ریجکتش کردن اینام گفتن بفرستش یه ژورناله محلی یا منطقه ای

حالم گرفته شدااا .... میخاستم کلی چی بنبیسم....ولی عب نداره. شما ناراحت نشین منم نیستم! بلخره چاپ میشه. دیر و زود داره و سوخت و سوز نداره ....برم ببینم یه ژورنالی بهم پیشنهاد دادن تو ایمیل اون چه جوریاس...بازم میام مینویسم براتون. قوبونه همتون و موعاچ به کله هاتون

نظرات 2 + ارسال نظر
مرغ آمین پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 19:48

سلام ملی جون خوبی؟ من چند روزی نبودم ایشالا موفق باشی

سلام مای فلاوِر قوبونت... تو هم همینطور

تارا پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 18:51

خدایا خواسته ملی رو اجابت کن لطفا . دخترمون کلی زحمت کشیده دستش رو بگیر .آمین دعای مخصوص رو برم حرم واست انجام میدم

وااای دستت درد نکنه تارا جون انقدر خوشال شدم این کامنتتو دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد