ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 275 .... له و لورده شدیم :)

سلام جیگرچیا ... عاشورا تاسوعاتون تسلیت پیشاپیش بگین بینیم نذری چیا خوردین؟! من؟ یه پباله شله زرد ، چن قاشق برنج و قرمه سبزی ، آش رشته دو پیاله ...همینا!

اونایی که شرکت کردین طنین بارانو زیارت عاشورا ها تونو میخونین؟! بخونینا!! من و خاهر بزرگه هر شب میخونیم.

سه روزه که صبح ها رو وخت تلف میکنم و عصرا با بزرگه پله ها رو تمیس میکنیم. کلللللی وسیله و لباس مباس و کاغذ پاغذ دور ریختیم. بقدری تمیس و نظیف شدن پله ها که نگو تازه دیروز لختی پختی با تاپه زرد و شولواره کوتاهه قلمز پاشدم چهار تا پنجره راه پله رو این ور و اون ورشو سابیدم! اهمیت هم ندادم کسی دید بزنه نزنه...برن بمیرن عادمای مریض! نه خونمون رو به خیابونه و کلی درخت هم این ور اون ور خیابون هس(درختای بزرگ که از وختی من بدنیا اومدم اینا هستن اینجا. ) بخاطر همین خیلی کفیث میشن پنجره هامون. خلاصه که دیشب تا یک شب کار کردیم و وسیله ریختیم دور و بعدم حمومیده و خسبیدیم.

.

صب هم صبونه هف رنگ براشون درستیدم دادم به خوردشون. مربای انجیر و مربای تمشک خاله پز و کره و پنیر و انگور و املت نیمه رژیمی!و چای با طعم گل . با نون بربری که خاهر بزرگه صب رف خرید و زدیم تو رگ.

زنگیدن بیاین نذری ببرین. بریم با خاهر بزرگه بگیریم بعد میام تکمیلش میکنم! تا اینجا بوخونین! 


خب دوباره سلام

ببقشین دیر شدهمکاره بزرگه زنگید که پاشید بیاید نذری ببرین و خاهری هم گف بیا با هم بریم. با ماشین رفتیم و چ بد کردیم. ترافیککککک دهشتناک. مسیری که پیاده چل دقه رفت و برگشتش نمیشه رو دو ساعته رفتیم و اومدیم. قرمه سبزی بود و دسشونم درد نکنه! و نذرشونم قبول

.

پریروز عصری کاناپه هامم رسیدن از تهران بعده کلی خون به جیگر شدنم و همه هم من جمله پاپی پسندیدن! عصری هم اولین خوابمو روش رفتم و چسبید

.

امروز داشتم فک میکردم که امام حسین در زمان خودش مقابل ظلم و ستم وایساد و مقابل حق کشیها! بنظرتون شمر و یزید زمانه ما کیان؟! همونایی که خودشونو چسبوندن به امام حسین و به اسم دین و اسلام خونه ملت رو کردن تو شیشه! و صدالبته که فرده مظلوم هم به اندازه ظالم مقصره ... 

.

دیشب که صدای عزاداری میومد حینه تمیس کردنه خونه دلم گرفت! از خدا

خواستم خودش برا رسیدن به هدفی که برا خودم تعیین کردم کمکم کنه و اگه هدفه غلطی انتخابیدم خودش مسیرمو به راه راست هدایت کنه

احتماله اینکه رییسه دانه ولایتمون عوض بشه زیاده و هنوز حکممو نزدن! از پریروز که اینو شنیدم نگران شدم! که نکنه رییسه جدید که بیاد عدم نیازمو بده و نخاد حکممو بزنه! یکی از دوستام که قبله من اومده دان و هیات شده و پریروز باهاش صحبتیدم میگفت میخان تنبیهت کنن برا همین طولش میدن و حکمتو نمیزنن! (بابته این تنبیهم میکنن که ی بار بخاطر کار تهرانم رفتم و انصراف همکاری دادم )


تازه حتی اگه من اینجا ه.علمی هم بشم باز جای خوبی برام نیست و جاپام محکم نیست و رسمی هم بشم و جا پامم محکمم که بشه، هیات شدن تو یه همچین ده کوره ای هیچوخت هدفه غاییه من نبوده! فلذا گرفتنه ایلتس و رفتن بهرحال کاریه که حتمن باس انجام بشه ولی 

در حال حاضر ازین نگرانم که اینجام حکممو نزنن! درسته هدفمو انتخاب کردمو براش تلاش خاهم کرد ولی خونوادم گناه دارن اگه منو اینجا بکار نگیرن. مخصوصن پاپی! که دلشو خوش کرده دخترش قراره تو دانشگاهه شهر هیات بشه! جلو خونوادم سرشیکسته میشم اگه رییسه جدید نخاتم! و حسابی هم ابرو و حیثیته خودم میره ولی بازم بیشتر به دل پاپی و بقیه فک میکنم! اونا مهمترن برام

.

برا هم دعا کنیم امشب و هر شب ... با موبی عاپیدم با بدبختی! دوسه تون دارم و موعااااچ به کله هاتون! 

نظرات 8 + ارسال نظر
مرغ آمین یکشنبه 9 مهر 1396 ساعت 18:10

ملی جون بیا بنویس

رو چشمونم

تارا شنبه 8 مهر 1396 ساعت 16:45

ملی جان معمولا برا زدن حکم هر کارمند بیست الی سی روز، بعد شروع به کار اقدام می کنند .با این حال از کارگزینی دانشگاه سوال کن مطمئن شی

تارا جون مراحلش اینطوریه برا ما که یه نامه میزنن از دان به وزارت و وزارت جوابشونو میده و وختی جواب داد و در واقع اجازه داد اینا حکم منو میزنن . روال رفت و برگشت این نامه هه یک ماهه حداکثر ولی خب این نامه منو هنو نفرسادن وزارت و بقول دوستم دارن دس دس میکنن تا من اذیت بشم و تنبیه بشم مثلا اون نامه هه ک اومد میگن بیا سر کار و دیه حکممو میزنن

مرغ آمین شنبه 8 مهر 1396 ساعت 13:56

سلام ملی جون چه خوب که آپیدی! برات آرزوهای خوب می کنم. عوضی زیاده تو این دوره زمونه! برای منم دعتپا کن لطفا

سلام قوبونت برم آمین جون مرسی از خوبیهات چشم منم دعات میکنم

پیشی شنبه 8 مهر 1396 ساعت 01:07 http://life1story.blogfa.com/

حتما برات دعا میکنم عزیزدلم... بد به دلت راه نده ملی جونم... انشاالله که حُکمت رو به زودی میزنن..

سلام پیشی جون چه خوب که برگشتی دیشب بهت سر زدم ولی کامنت ندادم... توکل بر خدا پیشی جون

زهرآ شنبه 8 مهر 1396 ساعت 00:09

سلام ملی جون
من جات خالی عدس پلو و لوبیاپلو خوردم فردام جات خالی مادربزرگم آش کشک داره..سر دیگشون دعاتون میکنم
اهل تو صف وایستادن واسه گرفتن نذریم نیستم
به به تمیس کاری.‌ ادم کیف میکنه با تمیزی
مبارک باشه تموم وسایلی که این مدت خریدی از همشون به شادی استفاده کنی
ملی اون اخرای پستت بدجوری غمگینم کرد ملی با دل شکسته ام امشب دعات کردم ایشالا درست میشه کارت.. بد به دلت راه نده.. منم دعا کن خیلی محتاجم

سلام زهرا جونی نوشه جونت و نذر مادربزرگتم قبول ایشالا و مرسی که دعام میکنی ووووی منم روم نمیشه مگه اینکه مجبورم کنن اهالیه منزل تمیسی خوده عخش است قوبونت سلامت باشی
ببقش ناراحت شدی ... قوبونه خوبیات توکل بر خدا

بهار جمعه 7 مهر 1396 ساعت 23:29 http://likespring.blogsky.com

قربونت برممممم
امان از ابو موسی اشعری هایی که صب تا شب پای سجاده ان و فکر میکنن اسلام یعنی نماز و روزه..ولی دزدی کردن و حق مردمو خوردن اشکالی نداره حتی مستحبه تو اسلام.ما از اون مظلوماییم که توانایی اعاده حقمون رو نداریم...
کاش این زمونه هم یه حسین داشت که بهش نامه مینوشتیم و ازش میخواستیم بیاد.اونوقت محال بود که بیعت بشکنیم.
چی بگم خواهر
خاک تو سرشون که تو رو تنبیه میکنن...ای کاش این تنبیهات واسه اونایی که لایقشن بود...خیلی عوضین...همه جا شده باند بازی...
الهی به حق این شب عزیز خودش بهترین ها رو بهت عنایت کنه

عسیسمی عوهوم شایدم توانشو نداریم راس میگی...
سیستم خیلی آلودس بهار، الکی نیس که اینهمه دزدی و اختلاص هس. تازه دانشگاه ها خیر سرمون مهد علم و فرهنگن که اوضاشون اینه وای بحال بقیه ارگانها ممنونم از دعای خوبت ... برا تو هم همینطور

بهار جمعه 7 مهر 1396 ساعت 22:22 http://likespring.blogsky.com

عزیزمممم
مگه اینکه نذری بیارن برامون.که اونم توفیقه ....وگرنه زیاد دوست ندارم از این نذریا برم بگیرم.بهر حال ترجیح همه اونه که به دست اونی که باید برسه.نه که یه عده پولدار هر سال جمع شن دور هم غذا بخورن.خیلی بدم میاد از اینا که یخچالشونو پر از نذری میکنن و نمیدونن کدومشو بخورن.
اگه به نیت تبرکه یه ظرف ادم بگیره و هر کی یه قاشق دو قاشق بخوره.همین مدل تو.
دیدی بعضیا رو با قابلمه وامیستن تو صف...
پارسال الویه درست کردی یادمه...
من زیارت عاشورا رو میخونم هر روز.ایشالا که حاجت روا شیم

عاره بهار جونم دقیقن همینه که میگی.
وااای چ خوب یادته بهار سالاد الویه رو عاره وسطه کارامم بود ک اومدم ولایتو بساط الویه راه انداختم!
ایشالا ایشالا... عباداتت قبول درگاهه حق و حاجاتت قبول ایششششالا

تارا جمعه 7 مهر 1396 ساعت 12:10

نذری نوش جانت .ما که گرفتار یک عده گدا گدوله شدیم از نذری خبری نیس!!!! خودمون هم اهل رفتن و پیدا کردن خونه هایی که نذری میدن نیستیم .شهر خودم اینجور نبود .اونقدر نذری ها زیاد بود که می موندیم چکارشون کنیم :) واسه نهار ته چین درست کردم اما عمیقاااااااااا دلم قیمه یا قرمه سبزی نذری میخواد اممممممممممممممما ... ؟!:(

قوبونت عوخی عسیسم...عاره برا مام یا میارن یا اشنا پاشنا میزنگن میگن بیاین ببرین. من خودم روم نمیشه وایسم دمه دره خونه یا مسجدی که نذری میدن و غذا بگیرم عسیسم تاسوعا عاشورا ایشالا بیرون که رفتی به مورده مناسبه نذری بر میخوری و گیرت میاد و نوش میکنی ته چینتم نوشه جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد