ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 252... :)

سلام

خستمه ولی گفدم بیام بنویسم

دیشب تو تلگرام خوندم ک شهاب بارونه و از دیشب شرو شده تا صبح فردا (ینی صبحه ی شمبه که میشه چهار پنج ساعت دیه!) دیشب ی بار طرفای ١٢ اسمونو جوریدم چیزی ندیدم. موقه خاب ساعتو گذاشتم ک ٥ پاشم برا نماز . پاشیدم و باز جوریدم ولی بازم شهابی ندیدم. یادمه نوجوون که بودم ی بار شهاب بارون شد و اسمون پررررر بود از شهابها  که دسته دسته میرفتن  :) 

.

امروز بالی از سفر برگشت و منشیش زنگید و برا ٤ عصر  گف ک برم دفترش. منم سه پاشدم اماده شدم و مقاله ای ک خاسته بود براش بنویسم  رو زدم زیر بغلم و روان ب سوی دان! تا ٥ و رب پیشش بودم  و یکمم در مورد کارم حرفیدیم.  نسبت ب موسسه خوش بین بود و میگف یحتمل کارت اونجا بشه و اگه نامتو از موسسه زدن دانشگاه دیه پانشو بری ولایتت! منم بهش گفتم مراحل اداریش ٤-٥ ماهی طول میکشه و به صلاح خودم نمیدونم بیش از این بیکار بشینم... برا جلسه کاریه مربوط ب ی پروژه ک اولای شهریور خاهیم داشت هم یه سری کار وختگیرم باز داد بهم! بی تربیت!! :)) 

صب زنگیدم ب ی باربری که شمارشو از نت پیدا کردم و قیمت گرفتم! وسایلمو بخان با نیسان ببرن تا ولی طرفای ٥٠٠ تومن در میاد. فعلا ک معلوم نیس بخام خونه رو تحویل بدم یا نه. خدا کنه جلسه ای ک سه شمبه با رییس موسسه دارم لغو نشه و تو اون جلسه حرفای خوب رد و بدل شه. 

.

برگشتنی شیر گرفتم برا چنتا از پیشی های دان! نوش جونشون!

سر راه رفتم بربری بخرم ک دو تا دونه کهنه شو داشت و تازشم گف بیس مین دیه از تنور در میاد! دیه منتظر نشدم . بجا شام دو تا شیرینی تر خوردم ( ده تا پنشمبه رفتم گرفتم خیلی هوس کرده بودم) با پسته و یه الو زرد و یه شلیل و دو قاشق تن ماهی خالی خالی!!. فردا صب میرم  برا صبونه میخرم ایشالا...

از عمو میوه فروش سبزیجات گرفتم دوباره... فردا برا نهار میخام سوپ جو بپزونم و توش ذرت هم دون کنم! خوشمزه میشه :d 

.

داخل محوطه دانشگاه که میومدم بشدت فکرم مشغول صوبتای بالی در مورد مساله کاریم بودم ، سرمو که عاوردم بالا یهو یه بنر درشت دیدم که روش نوشته بود: امدم ای شاه پناهم بده... اگهی تور زیارت امام رضا بود برا دانشگاهیا ... دلم گرم شد وختی دیدمش ... خدایا پناه بر خودت و توکل بر خودت

.

اسمونو بجورین شاید شانس عاوردین و شهاب دیدین :))) ارزو هم بکنین اگه دیدین.... اسمونه امشبتون پر شهاب :))))

نظرات 4 + ارسال نظر
شبدر دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 19:12 http://fourleafclover.blogfa.com/

الهی دلت شهاب بارون باشه همیشه !

آمیین ...قربونت شبدر جونم

زهرآ دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 09:07

سلام دکتر ملیییییییییییییی جوووووووونم
چطور مطوری؟
شب شهاب بارون خیلی خسته بودم زود خوابیدم هیچی ندیدم
خانم پیشی دوست من ملی گربه دوس ندارم اصلا

سلام به رو ماهت به چشمونه سیاهت (بای دیفالت سیاهه دیه لابد...اگرم نیس بهرحال سلام به چشمونت )
بابا زهرا منم چن بار چش دوختم به اسمون و ندیدم. اگه خونمون بود میخابیدم تو ایوون یا پشته بوم و چش میدوختم بیشتر ولی خب پنجره دارم اینجا فغط! و اونم دید دارن بقیه و نمیتونستم بیشتر اسمونو نیگا کنم ...هر کی میدید فک میکرد یا دیوونه شدم یا تنم میخاره برا امور خاک بر سری اینا
من کلن حیوون دوستم ولی خب پیشی ها یه چیز دیگن خیلی ملوسن...دوسشون داشته باااااش

بهار دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 00:16 http://likespring.blogsky.com

سلام خانوم دکتر قشنگ...اومدم ازت یه دنیااااااااااا تشکر کنم...امروز دفاع کردم و نتیجه عالیییییییی بود...تو وبلاگ همه رو نوشتم...
ازت ممنونم ملی مهربونم...تو خیلی خیلی خیلیییییییییییییی کمکم کردی...یه کمک خیلییییی بزرگ....از خدا میخوام هزاااااااااااااار برابر خیر به زندگی خودت برگردونه...الهی که همین روزا خبر خوش بهمون بدی و یه جای عالییییییییییی که لایقت باشه مشغول به کار بشی...الهی الهی الهی به حق امام رضا خوشبخت و موفق باشی و سلامت...خیلی خیلی دوستت دارم

سلام بهار جون جونی... وااااااااااااااای چه عااااالی عسیسمممم مبارکت باشهههه قربونت برمممم ووووی چشام اشکولی شد عزیزم خوشالم که بدردت خورده کمکام هر چن که کاری هم نکردم ... مرسی از دعاها و ارزوهای قشنگ و خالصانت بازم به دعات محتاجم تو هم به حق امام رضا الاهی که به بهترینا برسی منم دوست دارررمممم

آفرین یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 16:30

ســـــــــــــــــــــــلاااااام
نخسته عزیزم خداقوت
منم دلم میخواد شهاب ببینم خوشبحالت ک قبلا دیدی
خوش بینیِ بالی: ایشالا درست از *عآب* در میاد
تخلیه ی خونه و اساس کِشون: ایشالا ک نمیری و موندگار میشی
غذا و شیر دادن ب پیشی ها : ادمی هر چقدر ک انرژی خوب و مثبت ب طبیعت بده و حرکتِ خوب بزنه، همه ی اون انرژی ها ب صورت سوبل بش برمیگرده. خوشحالم ک ت هم اینگونه ای و میدونم ک خودتم بازتابِ این انرژی های مثبت رو تو زندگیت حس کردی
چ خوووب! : منم اغلب این نشونه های الهی و خوب رو باش مواجه میشم و همیشه هم ب فال نیک میگیرم؛ حداقلش اینکه ک بم حس خوب و امیدواری میده
راستی!! : ‌میخوام ازین تریبون استفاده کنم و امروز رو ک روزِجهانیِ چپ دست هاست رو ب خودم و دیگر چپ دستاهای عزیز تبریک بگم روزمون مووبااااااارڪ
اسمون زندگیت آبی و زیبا

سلام اااافرین جووون با حرفات مبنی بر انرژی مثبت گرفتن مباپقم و با نشونه ها نیز هم بابا روزت مباااارک صد سال به این روز چپ دستاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد