ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت247.... خوااااااااااااب دیدم :)

سلام

صب 4  و رب به طور خودکار پاشدم و رفدم جیشیدم! بعدشم زنگیدم به اقا اوقات شرعیه و اوشونم گفدش اذان ساعت 4:39 دقس! دیه یکم نت گردی کردم تا اذان رو زدن و پاشدم نمازمو خوندم و بعدشم خسبیدم.

دو تا خوابه مختلف دیدم بعده اذون (فک کنم بعده اذون بودش! شایدم اولی قبل اذان بود و دومی بعد اذان!! )  الان سرچیدم گفته بودن خابای بعد اذانه صبح بی تعبیرن! و خابای قبل سحر صادقن! نمیدونم واللا ! اولین خوابم که دقیقن یادم نی ولی فک کنم قبله اذان دیدم  این بود که من از دور شاهد بودم دو سه نفر از اعضای شورای مدیرانه موسسه دارن با هم صوبت میکنن. یه اغایی هم که اونم مث من درخواست داده بود برا موسسه خلی خوشال بود و ظاهرا پذیرفته بودنش. اومد با من مشغوله صحبت شد و از خوشالی در پوسته خودش نمیگنجید! به من هم نگف که مبارکه تو رو هم پذیرفتن! اون دو سه تا مدیری هم که داشتن با هم میصحبتیدن هیچ کدوم به من چیزی نگفتن که قبول یا رد شدم! ولی خب من تو خواب با خودم میگفتم اگه قبول شده بودم یکی یه چیزی بلخره بهم میگفت دیگه! وختی هیشکی بهم هیچی نگفته ینی لابد منو ردم کردن!! اخرشم تو خواب نفهمیدم نتیجه مثبت بوده یا منفی

.

خوابه دومم هم این بود که دو تا خواهریا اومده بودن تهران و خاهر بزرگه ماشینشم عاورده بود و با هم رفدیم برج میلاد و کلی بهمون خوش گذشت! اینو مطمئنم بعده اذان دیدم!

.

صب هش پاشدم و رفدم اجاره خونه رو واریزیدم و دو جا هم پول برا کمک واریزیدم. دو تا مبلغ خیلی کم یکی برا یه موسسه که واسه کودکان سرطانیه و یکی هم یکم کمتر از اون برا یه انجمن حمایت از حیوانات که جای مطمئنیه. البته مقادیر کم بود ولی یهو دم خودپرداز به ذهنم رسید این کارو بکنم و کردم! شماره حسابه موسسه کودکان سرطانی رو تو کیفم همیشه دارم و اون یکیم تو اینستاگرام از صفحشون ورداشتم. بعدم رفدم نون سنگکی و یه دونه سنگک خریدم و بعدم از سوپری یه ترشیه فلفل و چنتا سوسیس برا پیشی های کوچه و دو تا هابی که امروز و فردا با چاییه عصرونم بخورم!

.

برم یکم بعلمم! قبلشم میخام موزیک بگوشم...اهنگ مستم کن از حمید هیراد رو بگوشین غشنگه... جمعه خوبی داشته باشین

نظرات 4 + ارسال نظر
آفرین شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 19:54

ایشلا ک تعبیراش خوب و قشنگ باشه عزیزم

" عزیزان مصدر های : پاشیدن، جیشیدن، زنگیدن، خوسبیدن، سرچیدن، صحبتیدن، واریزیدن، علمیدن، گوشیدن، رو برای هرشش تا شخص و در همه ی زمان ها صرف کنید

زمان: ۱۵ دقیقه

موفق باشید "

ایشالا ... مغسی بوکو
پاشیدم پاشیدی پاشید
پاشیدیم پاشیدید پاشیدند
جیشیدم جیشیدی جیشید
جیشیدیم جیشیدید جیشیدند ... گلاب تو روتون
علمیدم علمیدی علمید
علمیدیم علمیدید علمیدند
بقیشم با همین فرمون برو جلو خانومه عزیزان

مرغ آمین شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 14:30

علمیدن کار خوبی عست!

اوهوم

زهرآ شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 09:55

عه؟

شبدر جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 19:05 http://fourleafclover.blogfa.com/

شبدرک جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد